Spotkaniom ze znajomymi często towarzyszy jeden element – smartfon na stoliku. Zamiast skupić się na rozmowie, jesteśmy rozproszeni przez powiadomienia, które się na nim pojawiają. Aby zminimalizować to zjawisko, producent piwa HeinekenⓇ stworzył „The Flipper”, czyli prototyp specjalnego etui na telefon.
Zobacz również
Kiedy etui wykryje, że uczestnicy spotkania dobrze się bawią, a podczas spotkania padnie hasło „na zdrowie”, odwróci telefon ekranem w dół. Przedmiot wykorzystuje narzędzie podsłuchowe wyszkolone przez sztuczną inteligencję, które zostało połączone z ramieniem robota umieszczonym na etui, dzięki czemu możliwe jest obrócenie urządzenia.
– Smartfony i ich wachlarz aplikacji społecznościowych są niezbędne w naszym codziennym życiu, ale nawyk przewijania mediów społecznościowych zamiast dobrej zabawy osobiście wpływa na jakość naszych interakcji twarzą w twarz. Bary to jedne z najlepszych miejsc do socjalizacji i nawiązywania nowych znajomości, a my pomyśleliśmy, że The Flipper to zabawny sposób, aby zachęcić ludzi do wyłączania mediów społecznościowych i pokazania, dlaczego bycie obecnym z ludźmi wokół nas jest tak ważne – mówi Nabil Nasser, Global Head of HeinekenⓇ.
Kampania HeinekenⓇ „The Flipper” powstała we współpracy z agencją kreatywną LePub.
Jak social media zmieniają współczesną ścieżkę zakupową? [WEBINAR]