The Flipper: Heineken® prezentuje etui, które odwraca telefon, gdy usłyszy „na zdrowie”

The Flipper: Heineken® prezentuje etui, które odwraca telefon, gdy usłyszy „na zdrowie”
Heineken prezentuje „The Flipper", czyli prototyp etui na telefon, które ma zachęcić do rozmów podczas spotkań, a nie sprawdzania powiadomień na smartfonach.
O autorze
1 min czytania 2025-04-09

Spotkaniom ze znajomymi często towarzyszy jeden element – smartfon na stoliku. Zamiast skupić się na rozmowie, jesteśmy rozproszeni przez powiadomienia, które się na nim pojawiają. Aby zminimalizować to zjawisko, producent piwa HeinekenⓇ stworzył „The Flipper”, czyli prototyp specjalnego etui na telefon.

Kiedy etui wykryje, że uczestnicy spotkania dobrze się bawią, a podczas spotkania padnie hasło „na zdrowie”, odwróci telefon ekranem w dół. Przedmiot wykorzystuje narzędzie podsłuchowe wyszkolone przez sztuczną inteligencję, które zostało połączone z ramieniem robota umieszczonym na etui, dzięki czemu możliwe jest obrócenie urządzenia.

– Smartfony i ich wachlarz aplikacji społecznościowych są niezbędne w naszym codziennym życiu, ale nawyk przewijania mediów społecznościowych zamiast dobrej zabawy osobiście wpływa na jakość naszych interakcji twarzą w twarz. Bary to jedne z najlepszych miejsc do socjalizacji i nawiązywania nowych znajomości, a my pomyśleliśmy, że The Flipper to zabawny sposób, aby zachęcić ludzi do wyłączania mediów społecznościowych i pokazania, dlaczego bycie obecnym z ludźmi wokół nas jest tak ważne – mówi Nabil Nasser, Global Head of HeinekenⓇ.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania HeinekenⓇ „The Flipper” powstała we współpracy z agencją kreatywną LePub.

PS „The Boring Phone”: telefon od Heinekena® i Bodegi, który daje wolność

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się