„The Gifted: Naznaczeni” najnowsza produkcja FOX w kampanii Mindshare

3 października na kanale FOX debiutuje serial „The Gifted: Naznaczeni”. Premierze nowej produkcji FOX towarzyszy kampania medialna realizowana przez Mindshare Polska w internecie, telewizji i OOH.
O autorze
1 min czytania 2017-10-04

Działaniom mediowym towarzyszą organizowane we współpracy z nc+ akcje eventowe odbywające się w galeriach handlowych w pięciu polskich miastach.

Kampania digitalowa obejmuje: 30 s. spoty video emitowane na YouTube, działania w social mediach na Facebooku i Twitterze, działania kontekstowe w TV Guidach i na Filmweb.pl oraz działania w mobile’u umożliwiające precyzyjne dotarcie do fanów seriali. W kampanii online skorzystano z narzędzi programmatic GroupM – Xaxis. Osią działań realizowanych w telewizji dla serialu „The Gifted: Naznaczeni” jest 30 s. spot emitowany w stacjach TVN oraz Polsat. W ramach OOH wykorzystano siatkę wielkoformatową zlokalizowaną w centralnym punkcie Warszawy – w okolicach Dworca Centralnego.

Premiera „The Gifted: Naznaczeni” była wspierana także przez dwóch popularnych Youtuberów – Mamiko i Naruciaka. Influencerzy stworzyli dedykowane odcinki inspirowane serialem i przeprowadzili konkurs dla swoich fanów, który zakończył się sesją zdjęciową z uczestnikami.

Za koordynację działań odpowiada zespół pionu Invention w Mindshare we współpracy z TalentMedia. Wspólnie z partnerem serialu nc+, w galeriach handlowych w pięciu miastach: w Warszawie, Bydgoszczy, Komornikach pod Poznaniem, Krakowie i Rzeszowie – realizowane są z kolei akcje specjalne skierowane do widzów, w których poszukiwani są ludzi z supermocami.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za planowanie i zakup mediów dla FOX Networks Group, w skład którego wchodzą takie marki, jak: FOX, FOX Comedy, National Geographic, Nat Geo People, Nat Geo Wild i Baby TV, odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing