Działaniom mediowym towarzyszą organizowane we współpracy z nc+ akcje eventowe odbywające się w galeriach handlowych w pięciu polskich miastach.
Kampania digitalowa obejmuje: 30 s. spoty video emitowane na YouTube, działania w social mediach na Facebooku i Twitterze, działania kontekstowe w TV Guidach i na Filmweb.pl oraz działania w mobile’u umożliwiające precyzyjne dotarcie do fanów seriali. W kampanii online skorzystano z narzędzi programmatic GroupM – Xaxis. Osią działań realizowanych w telewizji dla serialu „The Gifted: Naznaczeni” jest 30 s. spot emitowany w stacjach TVN oraz Polsat. W ramach OOH wykorzystano siatkę wielkoformatową zlokalizowaną w centralnym punkcie Warszawy – w okolicach Dworca Centralnego.
Zobacz również
Premiera „The Gifted: Naznaczeni” była wspierana także przez dwóch popularnych Youtuberów – Mamiko i Naruciaka. Influencerzy stworzyli dedykowane odcinki inspirowane serialem i przeprowadzili konkurs dla swoich fanów, który zakończył się sesją zdjęciową z uczestnikami.
Za koordynację działań odpowiada zespół pionu Invention w Mindshare we współpracy z TalentMedia. Wspólnie z partnerem serialu nc+, w galeriach handlowych w pięciu miastach: w Warszawie, Bydgoszczy, Komornikach pod Poznaniem, Krakowie i Rzeszowie – realizowane są z kolei akcje specjalne skierowane do widzów, w których poszukiwani są ludzi z supermocami.
Za planowanie i zakup mediów dla FOX Networks Group, w skład którego wchodzą takie marki, jak: FOX, FOX Comedy, National Geographic, Nat Geo People, Nat Geo Wild i Baby TV, odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing