Kierownictwo dziennika „The Guardian” zapowiedziało, że w wydaniu drukowanym, na stronie internetowej, a także w aplikacji mobilnej już więcej nie będą zamieszczane reklamy firm paliwowych oraz takich, które są związane z tym sektorem.
„The Guardian” w ten sposób nie chce promować koncernów, które przyczyniają się do pogarszania naszego klimatu. Jak zauważają przedstawiciele dziennika, firmy związane z przemysłem paliwowym często wykorzystują reklamę do tego, by pokazać opinii publicznej swoje rzekome działania na rzecz środowiska, co jest zwykłym greenwashingiem.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Przedstawiciele dziennika zapowiedzieli też, że jednocześnie będą chcieli podnieść świadomość swoich czytelników na temat zmian klimatycznych, w związku z czym liczba materiałów poświęconych ochronie środowiska zostanie znacznie zwiększona.
PS
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Globalne ocieplenie, topnienie lodowców, pożary lasów – nie ma wątpliwości, to już nie zwykłe zmiany klimatu, a kryzys. Walkę z pogarszającym się stanem planety podejmują nie tylko organizacje środowiskowe, czy miłośnicy ekologii. Do akcji włączają się również duże, światowe korporacje.
Słuchaj podcastu NowyMarketing