Belgijska organizacja VSV, która zajmuje się edukacją w zakresie bezpieczeństwa i transportu, opublikowała spot „The Hug”. Celem VSV jest przede wszystkim nauczanie młodych uczestników ruchu na temat odpowiedzialnego wyboru środków transportu i właściwego zachowania na drodze. Termin startu kampanii nie jest przypadkowy, bowiem wraz z nadejściem wiosny na drogach pojawiły się tysiące motocyklistów, a ryzyko wypadków wzrosło.
„The Hug” to 40-sekundowa opowieść o tym, że każdy motocyklista to osoba, na którą czeka ktoś bliski, i który czeka na kogoś. Twórcy spotu w symboliczny sposób pokazują to dzięki zastosowaniu charakterystycznego uścisku, który pasażerowie stosują, podróżując na tylnej kanapie motocykla.
Co ciekawe, cała ekipa realizująca spot „The Hug” to nie tylko filmowcy, ale też zapaleni motocykliści. Za scenariusz klipu odpowiada Jef Boes, który dobrał współpracowników doskonale rozumiejących emocje towarzyszące jeździe na motocyklu. Poza poruszającym klipem kampania VSV obejmuje także wielkoformatowe billboardy zamontowane wzdłuż flamandzkich autostrad. Ich centralnym punktem jest kask motocyklowy i naklejka z hasłem „Daddy on board”, nawiązującym do znaczków naklejanych na szyby samochodów i informujących o obecności dzieci w autach.




Za realizację kampanii „The Hug” odpowiada agencja AQKA Brussels.
Zdjęcia: Facebook