The Media Insight i V&P promują herbaty Ahmad Tea London

Prawdziwa dama i prawdziwy dżentelmen – to bohaterowie najnowszej kampanii promującej herbatę Ahmad Tea London firmy Levant Foods – jej dystrybutora w Polsce. Za koncept kreatywny oraz realizację odpowiada agencja marketingu zintegrowanego V&P, a za doradztwo strategiczne oraz kompleksową obsługę...
O autorze
1 min czytania 2016-11-16

…mediową Klienta – dom mediowy The Media Insight. Kampania wystartowała 11 listopada br. i jest prowadzona głównie w kinie oraz internecie.

Najnowsza kampania herbaty Ahmad Tea London podkreśla angielskie pochodzenie tej marki.

– Kreacje wykorzystywane w reklamach opierają się na hasłach nawiązujących do brytyjskiej elegancji i nienagannych manier, którymi mogą pochwalić się prawdziwe damy i dżentelmeni, wykreowani w kampanii. Marka z angielskim poczuciem humoru i przymrużeniem oka służy radą w taki sposób, by każdy jej odbiorca poznał życiowe i herbaciane savoir vivre – mówi Jakub Rogalski, Art Director V&P.

„Ahmad Tea London. Z zasady czysto brytyjska” – pod takim hasłem została wdrożona najnowsza kampania dla Levant Foods.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Działania online są prowadzone w serwisach VoD oraz w największych portalach internetowych. Na dużym ekranie kampania będzie wyświetlana przed wybranymi seansami, zaplanowany został także sampling produktu – komentuje Maciej Świątek, Director, The Media Insight.

– Warto wspomnieć, że to nasz pierwszy film reklamowy wyprodukowany w całości w Polsce – pod kątem naszego rynku i polskiego konsumenta. We wcześniejszych kampaniach wykorzystywane były polskie adaptacje zagranicznych produkcji – dodaje Ewa Spychała, Marketing Manager, Levant Foods.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Spot reklamowy oraz wszystkie kreacje online powstały na zlecenie Levant Foods, w odpowiedzialnej za cały koncept agencji marketingu zintegrowanego V&P. Kampania realizowana jest przez dom mediowy The Media Insight. Dedykowany zespół, kierowany przez Macieja Świątka jest odpowiedzialny za opracowanie strategii, planowanie, zakup i optymalizację kampanii Ahmad Tea w wybranych typach mediów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się