Z każdą z grup w różnych lokalizacjach w Europie marka zorganizuje Pride Hike, przyczyniając się tym samym do budowania jeszcze większej społeczności. W wędrówkach może wziąć udział każdy, kto się zarejestruje na stronie wydarzenia.
W Wielkiej Brytanii, The North Face współpracuje z grupą OutdoorLads, która prowadzi szereg zajęć w outdoorze dla mężczyzn homoseksualnych, biseksualnych oraz transseksualnych. W Niemczech, w Monachium marka współdziała z Gay Outdoor Club, we Włoszech do kampanii ma dołączyć organizacja ArciGay, a także Le Gloss z francuskiego Chamonix również dołączy do budowania społeczność związanej z eksploracją natury.
Zobacz również
Marka wierzy, że odkrywanie ma niezwykłą moc w kształtowaniu życia, łączy społeczności i ma znaczny wpływ na zmiany. Dla każdej organizacji przekaże €10,000, by wesprzeć ich dotychczasowe oraz bieżące działania. Dzięki tym środkom, grupy pracujące ze społecznością LGBTQ+ będą miały możliwość ją powiększać, a także zorganizować dodatkowe wydarzenia w nadchodzącym roku.
Elementem kampanii jest również wyjątkowa linia Pride, której logo The North Face wypełnione jest tęczą będącą symbolem dumy i ruchu na rzecz równouprawnienia osób LGBT. W kapsułowej kolekcji znajdziemy ponadczasową kurtkę Nuptse, bluzę z kapturem, kurtkę przeciwdeszczową, a także koszulki oraz spodenki.
Wrocław na ustach całej Europy. Reklama za 232 mln złotych dzięki finałowi Ligi Konferencji
Więcej szczegółów na temat kolekcji oraz możliwości dołączenia do Pride Hike znaleźć można na stronie: tnorthface.com/pride.
Słuchaj podcastu NowyMarketing