Z każdą z grup w różnych lokalizacjach w Europie marka zorganizuje Pride Hike, przyczyniając się tym samym do budowania jeszcze większej społeczności. W wędrówkach może wziąć udział każdy, kto się zarejestruje na stronie wydarzenia.
W Wielkiej Brytanii, The North Face współpracuje z grupą OutdoorLads, która prowadzi szereg zajęć w outdoorze dla mężczyzn homoseksualnych, biseksualnych oraz transseksualnych. W Niemczech, w Monachium marka współdziała z Gay Outdoor Club, we Włoszech do kampanii ma dołączyć organizacja ArciGay, a także Le Gloss z francuskiego Chamonix również dołączy do budowania społeczność związanej z eksploracją natury.
Zobacz również
Marka wierzy, że odkrywanie ma niezwykłą moc w kształtowaniu życia, łączy społeczności i ma znaczny wpływ na zmiany. Dla każdej organizacji przekaże €10,000, by wesprzeć ich dotychczasowe oraz bieżące działania. Dzięki tym środkom, grupy pracujące ze społecznością LGBTQ+ będą miały możliwość ją powiększać, a także zorganizować dodatkowe wydarzenia w nadchodzącym roku.
Elementem kampanii jest również wyjątkowa linia Pride, której logo The North Face wypełnione jest tęczą będącą symbolem dumy i ruchu na rzecz równouprawnienia osób LGBT. W kapsułowej kolekcji znajdziemy ponadczasową kurtkę Nuptse, bluzę z kapturem, kurtkę przeciwdeszczową, a także koszulki oraz spodenki.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Więcej szczegółów na temat kolekcji oraz możliwości dołączenia do Pride Hike znaleźć można na stronie: tnorthface.com/pride.
Słuchaj podcastu NowyMarketing