„The Other Hand Font”: marka przekąsek Cheetos świętuje Dzień Pisma Ręcznego i prezentuje font stworzony przez niedominującą rękę

„The Other Hand Font”: marka przekąsek Cheetos świętuje Dzień Pisma Ręcznego i prezentuje font stworzony przez niedominującą rękę
23 stycznia obchodzony jest Dzień Pisma Ręcznego. Z tej okazji marka chrupek Cheetos stworzyła „The Other Hand Font” (pol. czcionka drugiej ręki). Pomysł jest prosty: pokazać, jak wyglądają litery, sylaby i słowa zapisane dłonią niedominującą, czyli tą, której na co dzień nie używamy. Kampania ma również związek z kreacjami Cheetos prezentującymi dłoń ubrudzoną chrupkami.
O autorze
1 min czytania 2025-01-28

Koślawe, niepewnie stawiane na kartce litery zostały wykorzystane przez zespół marketingowy Cheetos w rozmaitych sytuacjach. Font jest bezpłatnie dostępy online, dzięki czemu można go zastosować m.in. w mailach, prezentacjach, a nawet w wyszukiwarce Chrome, zamiast dobrze znanych kształtów liter. Dodatkowo kampania Cheetos obejmuje również plakaty prezentujące m.in. źle wyznaczone miejsca parkingowe w centrum Nowego Jorku. Powód? Niewprawna, niedominująca ręka.

Aby jeszcze lepiej komunikować klientom strategię związaną z kampanią „The Other Hand Font”, brand Cheetos zorganizował konkurs, w którym zachęca internautów do korzystania z fontu The Other Hand, a następnie publikowania efektów tych działań w mediach społecznościowych. Za najbardziej kreatywne prace, ich autorzy otrzymają torby personalizowane przy pomocy… The Other Hand Font, oczywiście!

Zdjęcia: Cheetos

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS Milion pełnych misek – Cheetos pomaga zwierzakom

Słuchaj podcastu NowyMarketing