The Real Catwalk – pokaz body positive już niebawem w Warszawie

The Real Catwalk – pokaz body positive już niebawem w Warszawie
Inicjatorką akcji jest Zuza Zakrzewska, finalistka programu Supermodelka Plus Size, która w podobnych pokazie wzięła udział w Mediolanie. Teraz chce przenieść ten projekt w duchu body positive do Warszawy.
O autorze
1 min czytania 2019-04-16

The Real Catwalk to ogólnoświatowa akcja, której celem jest walka z uprzedzeniami związanymi z wiekiem, kolorem skóry czy niepełnosprawnością oraz stereotypami dotyczącymi ciała. Inicjatywa odniosła duży sukces we Włoszech i Stanach Zjednoczonych, teraz zaś powoli wkracza do Polski.

Inicjatorką pierwszego w naszym kraju pokazu body positive jest Zuza Zakrzewska, finalistka programu Suprmodelka Plus Size, która to uczestniczyła w podobnej akcji w Mediolanie. Modelka chce uzmysłowić wszystkim, że nie istnieje coś takiego jak jeden uniwersalny kanon piękna i zachęca wszystkich do wzięcia udziału w inicjatywie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pokaz odbędzie się 19 maja w Warszawie na Placu Zamkowym i będzie zorganizowany w formie tzw. flash moba.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Majowa, specjalna edycja brytyjskiego Vogue’a „The Non-Issue” poświęcona jest kobietom, które nierzadko są dyskryminowane przez swój wiek.

PS2

Marka Dove i Getty Images postanowiły położyć kres nienaturalnym i sztucznych zdjęciom stockowym kobiet. Stworzyły więc projekt #ShowUs, w którym występują prawdziwe, inspirujące i różnorodne kobiety.

PS3

W lutym br. River Island wypuściło nową kampanię zatytułowaną „This is Family”, w której przedstawiono jednopłciowe pary w rolach rodziców.

PS4

Zapomnijcie o nieskazitelnie wyglądających modelkach w reklamach bielizny. Teraz jest czas na nurt #BodyPositive, czego przykładem jest kampania #AerieREAL, marki Aerie. Na zdjęciach możemy zobaczyć m.in. uśmiechniętą dziewczynę na wózku inwalidzkim, plus size i z widocznymi bliznami.

PS5

Firma kosmetyczna Benefit do swojej najnowszej kampanii zatrudniła Kate Grant, modelkę z zespołem Downa. To kolejny przykład świetnej akcji stworzonej w duchu nurtu body positive.