Standardy korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Standardy korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

DOŁĄCZAM DO Q&A

„The Rooms That Remain”: kampania, która mówi o samobójstwach wśród młodzieży

„The Rooms That Remain”: kampania, która mówi o samobójstwach wśród młodzieży
„The Rooms That Remain” to kampania społeczna organizacji Youthline i grupy non-profit PleaseStay Movement, która zwraca uwagę na rosnącą skalę samobójstw wśród młodych osób w Singapurze. Akcji towarzyszą grafiki, na których widać pokoje pozostawione przez samobójców.
O autorze
1 min czytania 2024-06-24

Intymne przestrzenie, jakimi są pokoje prezentowane na grafikach, które można oglądać w singapurskim centrum handlowym Wisma Atria do 30 czerwca br., mają zwracać uwagę na zatrważającą liczbę samobójstw i prób samobójczych wśród młodych mieszkańców Singapuru. Tak wygląda kampania pt. „The Rooms That Remain” (pol. „Pokoje, które pozostały”).

– Rozmowa o samobójstwie jest bolesna i trudna. Jest też jednak konieczna, ponieważ pozwala wyjaśnić i rozwiać strach przed samobójstwem wśród szerszej opinii publicznej, a co ważniejsze, buduje zbiorowe współczucie i przełamuje tabu. „The Rooms That Remain” to otwarta platforma, która pozwala w bezpieczny sposób poruszyć temat samobójstwa. Możemy zastanowić się lub odkryć, jak zdrowie psychiczne wpływa na nas wszystkich i że ostatecznie ponosimy wspólną odpowiedzialność za wzajemną troskę – tłumaczy Valerie Lim, współzałożycielka ruchu PleaseStay.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wystawa, w której skład weszły trzy wielkoformatowe grafiki prezentujące pokoje, opowiada historię Elisabeth Pauwels (2000-2019), Zen Dylan Koh (2000-2018) i Mitchell Ang (2001-2018). Dodatkowe opisy, którymi opatrzone są cyfrowe rekonstrukcje wnętrz pokojów, pomagają lepiej poznać i choć trochę zrozumieć ich mieszkańców – tragicznie zmarłych nastolatków. „The Rooms That Remain” to również sposób na to, aby opinia publiczna mogła zmierzyć się z trudnym tematem, jakim są samobójstwa.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Poza wystawą, autorzy kampanii stworzyli również stronę internetową, na której można znaleźć m.in. numer telefonu do organizacji Youthline, która wspiera zdrowie psychiczne młodzieży. Za działania w ramach akcji odpowiada agencja Mullenlowe Singapore.

Zdjęcia: www.theroomsthatremain.com

PS „Koalicja Przeciwko Samotności”: Joanna Przetakiewicz ruszyła z kampanią dotyczącą męskiego osamotnienia

15 osób – tyle popełnia w Polsce samobójstwo każdego dnia. Badania pokazują, że aż 12 z nich to mężczyźni. Te dane stanowią punkt wyjścia dla akcji „Koalicja Przeciwko Samotności”, której pomysłodawczynią jest Joanna Przetakiewicz-Rooijens. Cel? Zwrócenie uwagi na plagę osamotnienia w społeczeństwie.