TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„The Rooms That Remain”: kampania, która mówi o samobójstwach wśród młodzieży

„The Rooms That Remain”: kampania, która mówi o samobójstwach wśród młodzieży
„The Rooms That Remain” to kampania społeczna organizacji Youthline i grupy non-profit PleaseStay Movement, która zwraca uwagę na rosnącą skalę samobójstw wśród młodych osób w Singapurze. Akcji towarzyszą grafiki, na których widać pokoje pozostawione przez samobójców.
O autorze
1 min czytania 2024-06-24

Intymne przestrzenie, jakimi są pokoje prezentowane na grafikach, które można oglądać w singapurskim centrum handlowym Wisma Atria do 30 czerwca br., mają zwracać uwagę na zatrważającą liczbę samobójstw i prób samobójczych wśród młodych mieszkańców Singapuru. Tak wygląda kampania pt. „The Rooms That Remain” (pol. „Pokoje, które pozostały”).

– Rozmowa o samobójstwie jest bolesna i trudna. Jest też jednak konieczna, ponieważ pozwala wyjaśnić i rozwiać strach przed samobójstwem wśród szerszej opinii publicznej, a co ważniejsze, buduje zbiorowe współczucie i przełamuje tabu. „The Rooms That Remain” to otwarta platforma, która pozwala w bezpieczny sposób poruszyć temat samobójstwa. Możemy zastanowić się lub odkryć, jak zdrowie psychiczne wpływa na nas wszystkich i że ostatecznie ponosimy wspólną odpowiedzialność za wzajemną troskę – tłumaczy Valerie Lim, współzałożycielka ruchu PleaseStay.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wystawa, w której skład weszły trzy wielkoformatowe grafiki prezentujące pokoje, opowiada historię Elisabeth Pauwels (2000-2019), Zen Dylan Koh (2000-2018) i Mitchell Ang (2001-2018). Dodatkowe opisy, którymi opatrzone są cyfrowe rekonstrukcje wnętrz pokojów, pomagają lepiej poznać i choć trochę zrozumieć ich mieszkańców – tragicznie zmarłych nastolatków. „The Rooms That Remain” to również sposób na to, aby opinia publiczna mogła zmierzyć się z trudnym tematem, jakim są samobójstwa.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Poza wystawą, autorzy kampanii stworzyli również stronę internetową, na której można znaleźć m.in. numer telefonu do organizacji Youthline, która wspiera zdrowie psychiczne młodzieży. Za działania w ramach akcji odpowiada agencja Mullenlowe Singapore.

Zdjęcia: www.theroomsthatremain.com

PS „Koalicja Przeciwko Samotności”: Joanna Przetakiewicz ruszyła z kampanią dotyczącą męskiego osamotnienia

15 osób – tyle popełnia w Polsce samobójstwo każdego dnia. Badania pokazują, że aż 12 z nich to mężczyźni. Te dane stanowią punkt wyjścia dla akcji „Koalicja Przeciwko Samotności”, której pomysłodawczynią jest Joanna Przetakiewicz-Rooijens. Cel? Zwrócenie uwagi na plagę osamotnienia w społeczeństwie.