W związku z panującą pandemią koronawirusa marki wpadają na coraz to kreatywniejsze sposoby, by zachęcić społeczeństwo do pozostania w swoich domach. Przykładem tego jest chociażby serwis pornograficzny Pornhub, który oferuje swoim użytkownikom całkowicie darmowe konto premium w zamian za obietnicę, że będzie się przestrzegało zasad kwarantanny domowej.
Teraz na ciekawy pomysł wpadli studenci berlińskiego oddziału Miami Ad School, którzy postanowili stworzyć billboardy ze spoilerami dotyczącymi popularnych seriali Netfliksa, takich jak np. „Stranger Things”, „Narcos” czy też „Dom z papieru”. I choć te nośniki reklamowe wyglądają, jak prawdziwe, to nigdy faktycznie nie pojawiły się w przestrzeni miejskiej. Gdyby jednak tak się stało, to z pewnością niektóre osoby, które zbagatelizowały kwestię kwarantanny domowej, szybko by pożałowały ;).
Zobacz również
PS
Marki postanowiły wykorzystać siłę swoich przekazów, aby zwrócić uwagę na to, jak ważne jest zachowywanie dystansu społecznego, by uchronić się przed zarażeniem koronawirusem. Przedstawiamy najciekawsze kreacje brandów, które poruszają tę istotną kwestię.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach