The Story współpracuje z Willy Lai

The Story razem z Willy Lai, byłym dyrektorem UX Design w Apple i wykładowcą na Uniwersytecie Berkeley zorganizują cykl warsztatów poświęconych Designing User Experience. Współpraca z ekspertem z Doliny Krzemowej otwiera nowy rozdział w rozwoju firmy.
O autorze
1 min czytania 2016-11-21

W styczniu, w czterech miastach Polski – Warszawie, Rzeszowie, Krakowie i Katowicach odbędą się warsztaty poświęcone Designing User Experience, zorganizowane wspólnie przez The Story i Willy Lai.

Willy Lai to ekspert od user experience design z doświadczeniem pracy w największych technologicznych firmach świata, jak Apple, Samsung, AOL, czy Paypal. Willy Lai łączy pracę zawodową z wykładami. Na Uniwersytecie w Berkeley prowadzi zajęcia poświęcone UX Design. Współpracuje również z Uniwersytetem w Stanford oraz wykłada na Academy of Art University and UCSC Extension Silicon Valley.

– Stała współpraca z Willy Lai, autorytetem UX design z Doliny Krzemowej otwiera nowe możliwości i stwarza szansę na jeszcze szybszy rozwój firmy – mówi Dymitr Romanowski, prezes The Story.

Willy Lai przyjedzie do Polski po raz drugi. Pierwszy raz odwiedził nasz kraj w październiku w związku ze swoim udziałem w Konferencji World Communication Forum Davos w Łodzi, gdzie wystąpił jako gość specjalny. Współorganizatorem konferencji była firma The Story. W 2017 r. zaplanowana jest jej druga edycja.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

The Story zajmuje się projektowaniem innowacji o oparciu o ideę Human-Centered Design. Firma ma na swoim koncie wiele udanych projektów, z których największe to Konferencja WCF Davos w Łodzi poświęcona Human-Centered Design Innovations, aplikacja opoznionysamolot.pl pozwalająca klientom linii lotniczych dochodzić odszkodowania za opóźniony lub niezrealizowany lot, czy nacoidamojepianiadze.pl, która umożliwia samorządom prezentowanie wydatków budżetów z punktu widzenia mieszkańca i podatnika gminy. W oparciu o mechanizm nacoidamojepieniadze.pl Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy stworzyła specjalny serwis, dzięki któremu każdy może sprawdzić swój finansowy wkład w zakupy z funduszy zebranych podczas Finałów WOŚP.

Słuchaj podcastu NowyMarketing