Spot „The Underdogs” rozpoczyna się spotkaniem kolegów w firmie, kiedy to jedna bohaterka wyjawia nowinę – za tydzień mają spotkać się z szefową, by przedstawić jej prototyp nowego, innowacyjnego opakowania do pizzy. Wtedy też akcja szybko się rozwija.
Widzimy, jak zespół w pocie czoła pracuje dniami i nocami, by zaprezentować swojej przełożonej finalny pomysł, który będzie miał ręce i nogi. Bohaterom spotu cały czas towarzyszą produkty marki Apple, takie jak MacBook, Apple Watch czy iPad, które usprawniają ich pracę nie tylko w firmie, ale również wtedy, gdy są zmuszeni pracować w domu.
Zobacz również
Spot Apple naprawdę prezentuje się ciekawe i rzeczywiście wciąga. Jak najbardziej jest to reklama, której celem jest promowanie produktów, jednak storytelling przemycony do filmu jest na bardzo wysokim poziomie.
PS
W kampanii Apple „Make Something Wonderful” przedstawione zostały stare zdjęcia popularnych osób, takich jak Bono czy Serena Williams, które korzystają z produktów marki. Przesłanie reklamy jest jedno – to ludzie z pasją zmieniają otaczający nas świat.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W czerwcu 2018 roku Apple wypuściło cztery spoty promocyjne, które wyjątkowo mocno zapadają w pamięć. Seria nosi nazwę „Behind the Mac” i ma pokazywać, że za każdym komputerem marki kryje się użytkownik i jego historia.
PS3
Spot Apple z piosenkarką FKA twigs, promujący HomePod’a, to teledysk w czystej postaci, który udowadnia, że muzyka pozwala nie tylko uciec od szarej i nudnej rzeczywistości, ale i budować swój świat dzięki kolorowej wyobraźni.
PS4
W grudniu 2017 roku w Australii zalegalizowano małżeństwa osób homoseksualnych. Australijski oddział Apple w bardzo piękny sposób popiera równouprawnienie w kraju, co we wzruszający sposób zaprezentowano w reklamie telefonu iPhone X.