W minioną sobotę największą widownię w grupach 4+, 16-49 i 16-59, jak wynika z badań Nielsen Audience Measurement, zgromadził drugi odcinek programu „The Voice of Poland” emitowany o godz. 21:13. W grupie wszystkich widzów oglądało go 2 380 000 osób. W grupach komercyjnych Wszyscy 16-59 oraz Wszyscy 16-49 widownia tego odcinka była wyższa niż programu Mam Talent (grupa Wszyscy 16-59: The Voice of Poland 1 379 000; Mam Talent 1282 000; grupa Wszyscy 16-49: The Voice of Poland 973 000; Mam Talent 955 000). Co ważne – w grupie Wszyscy 16-59 drugi odcinek The Voice of Poland miał wyższe udziały w widowni niż Mam Talent, które wynosiły 17,5% przy 16,9% udziałach programu TVN.
Z analizy wyników oglądalności poszczególnych edycji „The Voice of Poland” wynika, że widownia programu zawsze oscylowała wokół 2 mln widzów.