W tym roku Google docenił aż 4 kampanie zrealizowane przez zespół agencji.
7 września podczas uroczystej gali w Dublinie ogłoszono laureatów prestiżowego konkursu Google Premier Partner Awards 2017. Kampanie wideo zrealizowane przez They.pl dla marek Candy i Hoover znalazły się wśród trzech najlepszych w kategorii Video Innovation Award. They.pl to jedna z 13 agencji w Europie, która otrzymała to wyróżnienie.
Zobacz również
Wyróżnienie w tak prestiżowym konkursie pokazuje, jak efektywnie przebiega współpraca między naszą agencją a klientem, który nam zaufał. To właśnie dzięki temu zaufaniu mogliśmy w pełni wykorzystać doświadczenie naszych specjalistów i kompetencje całego zespołu. Jesteśmy dumni, że po raz kolejny, o czym świadczą nasze poprzednie nagrody, udało nam się przygotować i zrealizować innowacyjną kampanię, która realnie przełożyła się na zwiększenie sprzedaży i wzrost biznesu klienta oraz została doceniona w branży reklamowej – ocenił Maciej Miszczuk, wiceprezes i współzałożyciel They.pl.
Z agencją They.pl współpracujemy już drugi rok. W tym czasie razem zrealizowaliśmy wiele bardzo ciekawych projektów, które przyniosły firmie Candy Hoover Polska wymierne efekty. W naszej współpracy z agencją They.pl cenię przede wszystkim kreatywność, doświadczenie i zaangażowanie zespołu. Cieszymy się, że to właśnie kampania zrealizowana dla obydwu naszych marek Candy i Hoover została doceniona przez Google – podkreśla Joanna Kubiak, Marketing Manager Candy Hoover Polska Spółka z o. o.
They.pl zdobył nominacje w 4 kategoriach: Video Innovation Award, Mobile Innovation Award, Display Innovation Award oraz Growing Businesses Online Award. W konkursie mogły wziąć udział agencje posiadające status Google Partner Premium. Zdobycie certyfikatu Partnera poprzedzają egzaminy potwierdzające kwalifikacje z obszaru wykorzystania narzędzi Google.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Niemiernie cieszy nas wyróżnienie w tak prestiżowym konkursie, które stanowi potwierdzenie jakości osiąganych przez nas wyników. Kampanie wideo prowadzone dla firmy Candy Hoover Polska Sp. z o. o. okazały się ogromnym sukcesem i zrealizowały cel biznesowy, czyli zwiększenie sprzedaży produktów przez sieci partnerów. Skutecznie konkurowaliśmy z największymi graczami RTV/AGD na polskim rynku oraz osiągnęliśmy efekt synergii kampanii online i działań w telewizji – podsumował Mikołaj Salecki, Digital Media & Performance Marketing Director w They.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
28 września agencja They.pl będzie reprezentować Europę, Bliski Wschód i Afrykę na gali Google w Nowym Jorku. Wyróżnienie w konkursie to kolejny sukces agencji They.pl w tym roku. Aleksandra Berka i Patrycja Rogacz wygrały konkurs skierowany do młodych talentów branży kreatywnej – Young Creatives w kategorii Open.