Ads.Allegro to forma wyróżnienia aktywnej aukcji na liście wyszukiwania Allegro na dwóch pierwszych najważniejszych pozycjach.
– Płatność odbywa się w efektywnościowym modelu CPC, co oznacza, że reklamodawca płaci tylko wtedy, gdy potencjalni klienci klikną w reklamę i wejdą na stronę aukcji. Allegro oferuje również bonus w wysokości 100 zł na pierwszą kampanię, co może być atrakcyjne dla mniejszych reklamodawców, aby przetestować rozwiązanie – mówi Mikołaj Salecki, Digital Advertising Director.
Zobacz również
Allegro, które ma miesięcznie 14 milionów użytkowników, 190 milionów odwiedzin i ponad 1,75 miliarda wyszukań jest doskonałym kanałem sprzedaży*.
– Ze wstępnych wyliczeń przeprowadzonych akcji w systemie Ads.Allegro w wybranych branżach wynika, że zwrot z inwestycji w taką formę reklamy może sięgać nawet kilkunastu tysięcy procent – dodaje Salecki.
E-commerce Growth Management to nowa usługa They.pl, w ramach której agencja zajmuje się kompleksowym wdrażaniem sprzedażowych rozwiązań dla szerokiej gamy serwisów sprzedających online lub planujących dopiero sprzedaż w internecie. Agencja They.pl oferuje szeroki wachlarz usług ukierunkowanych na sprzedaż, łączących działania reklamowe, big data management, e-mail marketing i CRM, performance marketing, SEO i SEM, afiliację oraz business consulting – to wszystko składa się na kompleksową ofertę E-commerce Growth Management.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
They.pl działa również na wspomnianej platformie Allegro, w ramach której przygotowuje strategię sprzedażową (szablony aukcji, pricing oraz promocję z wykorzystaniem systemu Ads.Allegro).
Słuchaj podcastu NowyMarketing
* Źródło statystyk miesięcznych o serwisie Allegro: lipiec 2015: Megapanel PBI/Gemius, dane z hurtowni danych Allegro, sierpień 2015 r.