Milena Walczak jako Social Ads Specialist wesprze działania zespołu performance marketingowego. Do jej zadań będzie należało prowadzenie i optymalizacja kampanii efektywnościowych, sales&lead generation, ze szczególnym uwzględnieniem obszary social performance. Wcześniej pracowała w agencjach: Emarketing Experts, faceADDICTED oraz 121PR. Z branżą marketingową jest związana od 2012 roku. Odpowiadała za realizację projektów m.in dla: Plusa, Marks&Spencer oraz Cydru Lubelskiego.
Prywatnie Milena Walczak jest doktorantką zainteresowaną psychologią biznesu i komunikacją interpersonalną.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Krzysztof Nowakowski objął stanowisko Web Analyst i w zespole Digital Media będzie odpowiedzialny za szeroko rozumianą analitykę serwisów internetowych, analizy użyteczności oraz wsparcie analityczne kampanii marketingowych. Do tej pory pracował na stanowisku analityka internetowego w dziale Analityki Omnichannel Orange.
Prywatnie Krzysztof Nowakowski jest fanem muzyki alternatywnej, festiwali muzycznych i nowych technologii. Swoją wiedzą zawodową dzieli się na blogu krzysieknowakowski.pl.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]