Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Najnowsza wiedza z zakresu SEO i content marketingu, międzynarodowi prelegenci, praktyczne warsztaty i nieograniczony relaks w Termach Bania – upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

They.pl z kompleksową obsługą online nowej marki SINSKIN

We wrześniu 2017 roku na rynku pojawiła się nowa marka semi-profesjonalnych kosmetyków kolorowych, dostępna w drogeriach Rossmann. They.pl odpowiada za launch SINSKIN w digitalu.
O autorze
0 min czytania 2017-11-21

W ramach launchu do zadań agencji They.pl należy kompleksowa obsługa kreatywna, a także działania w mediach społecznościowych, za które odpowiada Lyrebird – brand wyspecjalizowany w social media, należący do grupy They.pl. W ramach współpracy Lyrebird odpowiada za komunikację na Facebooku, Instagramie i YouTubie oraz dociera do grupy docelowej za pomocą kampanii zasięgowych.

Niezwykle miło mi potwierdzić, że zespół They.pl wspiera markę SINSKIN zintegrowanymi działaniami digital marketingowymi. Nie mam wątpliwości, że połączenie doświadczenia naszych specjalistów, jak i mocnego wizerunku nowego brandu z branży beauty przyniesie świetne rezultaty– stwierdza Maciej Miszczuk, wiceprezes i współzałożyciel They.pl.

They.pl prowadzi także działania performance marketingowe dla marki SINSKIN: kampanie display oraz w wyszukiwarce Google. 

W ostatnim czasie do grona klientów agencji They.pl dołączyła również znana marka modowa – Łukasz Jemioł.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj