Think Kong dołącza do europejskiej sieci agencji social media

Agencja Think Kong dołączyła do Box Europe, europejskiej sieci skupiającej agencje social mediowe oraz wyspecjalizowane w digital PR. Członkostwo Think Kong w Box Europe oznacza poszerzenie obszaru jej działalności o wschód Europy.
O autorze
1 min czytania 2013-10-28

Box Europe zrzesza agencje działające na kluczowych europejskich rynkach takich jak: Wielka Brytania, Włochy, Francja, Niemcy, Szwajcaria, Hiszpania, Holandia oraz Austria. Portfolio klientów sieci to 100 marek w tym m.in. Fiat, Samsung, Microsoft, Beck’s, HARIBO, Benetton Group. Sieć powstała w odpowiedzi na rosnące potrzeby klientów związane ze zintegrowaniem działań prowadzonych w social mediach na wielu rynkach.

– Przystąpienie do Box Europe to ważny etap rozwoju naszej agencji – komentuje Norbert Kilen, Strategy Director Think Kong – Wybór Think Kong jest z kolei potwierdzeniem wysokich standardów naszej pracy i przekłada się na dużo szerszą ofertę dla naszych klientów.

Zakres specjalizacji Box Europe obejmuje m.in. budowanie strategii i realizację działań komunikacyjnych w social mediach, zarządzanie sytuacjami kryzysowymi, tworzenie aplikacji i reklamę online. Powstanie sieci Box Europe jest wynikiem rozwoju rynku i odpowiedzią na rosnące znaczenie aktywności social media dla firm w całej Europie.

Box Europe (www.boxnetworkeurope.com) to pierwsza w Europie sieć niezależnych agencji wyspecjalizowanych w social media i digital PR. Agencje tworzące sieć realizują działania dla ponad 100 największych marek i zatrudniają około 200 specjalistów social media. Łączny, roczny zysk agencji – członków sieci przekracza 6 milionów Euro.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj