Profil na Pintereście jest zintegrowany z pozostałymi kanałami marki w mediach społecznościowych, zarówno za pomocą standardowych odnośników, jak i treści komunikacji w poszczególnych kanałach. Jest to miejsce, w którym Tic Tac zaproponuje swoim miłośnikom zupełnie nowe aktywności, wykorzystujące funkcjonalności charakterystyczne dla portalu Pinterest, a niespotykane na innych serwisach społecznościowych.
Pinterest jest naturalnym przedłużeniem dotychczasowej komunikacji z fanami marki Tic Tac na Facebooku i YouTube, która miała w dużej mierze charakter obrazkowy. Dzięki obecności na portalu Pinterest, zyska ona nowy wymiar, będzie bardziej atrakcyjna dla grupy wiekowej i dopasowana do jej współczesnego stylu życia i zainteresowań.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Tic Tac ma już stronę na Facebooku i ponad 200 tys. fanów, a także kanał na YouTube, na którym do tej pory wygenerowano już ponad 2,2 mln wyświetleń filmów.