Tegoroczna edycja Dnia Polskiej Muzyki jest już drugą odsłoną projektu, którego celem jest wsparcie polskiego rynku muzycznego. Akcja powstała z inicjatywy Agencji Artistars, a głównym jej zadaniem jest propagowanie polskich artystów oraz ich twórczości. Ma to ogromne znaczenie zwłaszcza w tym roku, gdy ze względu na globalną pandemię, branżę rozrywkową dotknął głęboki kryzys. Jego skutki mogą być odczuwalne przez klika najbliższych lat, gdyż artystyczna odnoga przemysłu jest ostatnią, która powoli wraca do normalnego funkcjonowania.
Tego dnia rozgłośnie radiowe będą puszczać przede wszystkim polskie piosenki, w sklepach internetowych będzie można taniej kupić bilety na wydarzenia muzyczne, a fani będą mogli posłuchać specjalnej playlisty w serwisach streamingowych czy udostępnić piosenki swoich ulubionych artystów w sieci. W projekt zaangażowały się największe rozgłośnie radiowe i telewizyjne oraz sklepy muzyczne i firmy sprzedające bilety na wydarzenia muzyczne.
Zobacz również
TIDAL również aktywnie wspiera inicjatywę poprzez stworzenie dedykowanej playlisty z utworami polskich artystów, promocję rodzimych wokalistów i zespołów na łamach aplikacji oraz w social mediach, zachęcając przy tym użytkowników do wsparcia swoich ulubionych muzyków poprzez odtwarzanie ich muzyki.
Zaangażowanie w Dzień Polskiej Muzyki jest kolejnym działaniem TIDAL wspierającym lokalnych twórców.
Młodzi artyści mogą zdobyć popularność dzięki obecności w programie TIDAL Rising. Ich utwory umieszczane są na dedykowanych playlistach promowanych na platformie, dzięki czemu piosenki trafiają do szerokiego grona odbiorców. Ponadto, serwis regularnie prezentuje zestawienia TIDAL Top 100 Polska z najpopularniejszymi utworami w naszym kraju. Zestawienie jest na bieżąco uaktualniane, dzięki czemu fani mogą odkryć wielu nieznanych wcześniej artystów.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
W tym roku TIDAL Polska zrealizował także serię koncertów we współpracy z polskimi muzykami, dzięki czemu mieli możliwość zagrania na żywo swoich nowych kawałków, mimo braku możliwości bezpośredniego kontaktu z fanami. W serwisie znajdują się wyjątkowe występy m.in. Włodiego, Rosalie. oraz Kasi Lins.
Słuchaj podcastu NowyMarketing