Tidal x Prince – wielkoformatowe murale ozdabiają Warszawskie osiedla

7 czerwca odbyła się ogólnoświatowa premiera nowego albumu Prince’a „Originals”. Projekt przygotowany w ramach kooperacji The Prince Estate, Tidal i Warner Music dostępny jest przez 14 dni na wyłączność na platformie Tidal.
O autorze
1 min czytania 2019-06-14

W ramach obszernej akcji promującej album Prince’a „Originals” w Warszawie pojawiły się dwa murale, w artystyczny sposób wzmacniające premierę w przestrzeni miejskiej. Wielkoformatowe prace, przedstawiające okładkę albumu z wizerunkiem Prince’a, można znaleźć przy ulicy Dobra 53 i Lipowa 5. Lokalizacje znajdują się w niedalekiej odległości m.in. od Biblioteki Uniwersyteckiej czy Centrum Nauki Kopernik i Wisły, dzięki czemu w sezonie letnim, jak też podczas roku akademickiego – stanowią jedne z modniejszych i bardziej popularnych spacerowo miejsc. Pomysłodawcą i zleceniodawcą wykonanych prac jest TIDAL Polska, a za ich stworzenie odpowiadają artyści z warszawskiego Good Looking Studio.

W związku z obecnością murali w przestrzeni miejskiej platforma Tidal Polska ogłosiła konkurs fotograficzny, którego zwycięzcy otrzymają darmowy dostęp do konta premium na okres 4 miesięcy. Konkurs jest przeprowadzany na Instagramie @TIDAL_polska, a zadaniem, które należy wykonać, by wziąć w nim udział, jest sfotografowanie w jak najciekawszy sposób wybranego muralu i oznaczenie go hashtagiem #TIDALXPrince. Wygrywa dziesięć najbardziej kreatywnych zgłoszeń.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj