Tiger Energy Drink w nowym teledysku Young Leosi

Tiger Energy Drink w nowym teledysku Young Leosi
W teledysku do utworu "Rok Tygrysa" często i wyraźnie pokazywany jest napój energetyczny Tiger. Logo marki widzimy również na strojach występujących w nim tancerzy.
O autorze
1 min czytania 2022-04-28

Premierowy singiel Young Leosi zatytułowany „Rok Tygrysa” już pojawił się na platformie YouTube – muzykę stworzyła grupa Broke Boys, a cały utwór idealnie oddaje styl młodej wokalistyki. 

To co jednak bardziej nas interesuje w przypadku tej produkcji to warstwa wizualna – w teledysku widzimy Young Leosię występującą obok grupy kilkunastu tancerzy. Szybko rzuca się w oczy jeden element w całym klipie – wyjątkowo wyraźnie i często pokazywany jest w nim napój energetyczny Tiger, który jest produkowany przez Grupę Maspex. 

Puszkę trzymają w rękach bohaterowie klipu, którzy otwierają ją i piją napój. Tiger jest elementem układu choreograficznego (tancerze ustawiają puszki na głowie). Duże logo marki pojawia się również na ubraniach występujących tancerzy.

Gdy widzimy, jak intensywnie jest pokazywany w teledysku produkt Grupy Maspex, wówczas zauważamy, że tytuł samego utworu również nie jest przypadkowy i wyraźnie nawiązuje do promowanego w nim utworu. Warto jednak podkreślić, że sam tekst piosenki nie dotyczy bezpośrednio marki Tiger.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Fani wokalistki oceniają współpracę marki Tiger i jej udział w teledysku pozytywnie:

OMG Tigerki na teledysku – moje ulubione energetyki.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Piję twoje zdrowie pysznym, zimnym Tigerkiem.
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
Nie z Bacardi to chociaż z Tigerem współpraca pykła.

Warto przypomnieć, że to nie pierwszy „występ” marki Tiger Energy Drink w branży muzycznej. Trzy lata temu produkt był promowany w spocie do piosenki rapera Abradaba. W 2017 roku z kolei w kampanii „Mocniej, szybciej, celniej, trzeźwiej” głosu użyczył raper Fokus. 

PS

Jakiś czas temu marka TIGER Enegry Drink zmieniła awatar w mediach społecznościowych na wizerunek łączący tygrysa z… misiem. Dlaczego? Właśnie w ten sposób Tiger zakomunikował swoje wejście w świat NFT.