Popularne seriale i media społecznościowe zawsze przyciągają wielu fanów. A jedne z najpopularniejszych – „Gra o tron” i YouTube – mają sprowadzić do Tauron Areny w Krakowie prawdziwe tłumy! TIGER oczywiście tam będzie, by każdemu zapewnić porcję energii!
Marka jest sponsorem meetYT oraz meetGOT – uczestnicy eventu w strefie „Gry o tron” znajdą napoje energetyczne dla siebie – pojawi się tam wielki, 3-metrowy tron ułożony w całości z puszek TIGERÓW.
Zobacz również
To już piąta edycja najszybciej rozwijającego się wydarzenia o nazwie meetYT, które skupia społeczność YouTube w Polsce – zarówno fanów, jak i twórców, a także pasjonatów serwisu i gier wideo. Towarzyszyć mu będzie meetGOT, czyli największy zlot fanów „Gry o tron” – na miłośników serialu czeka wiele atrakcji, takich jak konkurs cosplay czy turniej rycerski.
By dowiedzieć się więcej o meetYT, zapraszamy tutaj.
![Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/07/celebryta-czy-naukowiec-142x0-c-default.jpg)
Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]