Agencja odpowiada za strategię obecności marki Tikkurila w mediach społecznościowych i bieżącą realizację projektów w tym zakresie. W tym roku marka Tikkurila stawia na dalszy rozwój aktywności content marketingowych, realizując dedykowane im kampanie, zaplanowane na wiele miesięcy.
Agencja SHAKE HANDS współpracuje z Tikkurila Polska od wygranego w 2014 r. przetargu na obsługę działań marki w mediach społecznościowych. Obecnie firmy podpisały umowę na kontynuację współpracy również w 2016 r. Poza prowadzeniem profili marki na Facebooku i Instagramie, agencja prowadzi również od roku bloga www.tikkurilapotegakolorow.pl .
Zobacz również
W 2016 r. SHAKE HANDS skoncentruje się na działaniach mających na celu wzrost świadomości marki Tikkurila i poszczególnych linii produktowych farb Tikkurila, przeprowadzając dedykowane kampanie content marketingowe. Grupą docelową działań będą osoby w wieku 25 – 50 lat, zamieszkałe w dużych miastach. W ramach akcji specjalnych nawiązana zostanie również współpraca z wybranymi influencerami: YouTuberami i blogerami.
– Zaproponowane przez nas działania opierają się na istotnej wartości dodanej dla potencjalnych klientów marki Tikkurila gdyż całość opracowanej przez nas komunikacji opiera się na realnych poradach i inspiracjach. Taka komunikacja znacznie mocniej wspiera wizerunek marki i skuteczniej sprzedaje benefity produktów – mówi Szymon Ślipko, CEO/Strategy Director agencji Shake Hands.
Działania w bieżącym roku zostały poprzedzone zrealizowanym przez SHAKE HANDS i Tikkurila badaniem Internetu, w ramach którego Eksperci Tikkurila przejrzeli tysiące zadawanych codziennie w sieci pytań dotyczących malowania. Wyniki tego badania posłużą m.in. do prowadzenia części działań eksperckich i content marketingowych marki Tikkurila w 2016 roku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Agencja przygotuje również Key Visuale na potrzeby tegorocznych kampanii i akcji specjalnych Tikkurila.
Słuchaj podcastu NowyMarketing