Tikkurila przedłużyła współpracę z SHAKE HANDS w zakresie działań w social media

Agencja SHAKE HANDS (Grupa Brand Support) przedłużyła na kolejny rok współpracę z Tikkurila Polska, dla której od maja 2014 roku prowadzi działania w social mediach.
O autorze
1 min czytania 2016-05-06

Agencja odpowiada za strategię obecności marki Tikkurila w mediach społecznościowych i bieżącą realizację projektów w tym zakresie. W tym roku marka Tikkurila stawia na dalszy rozwój aktywności content marketingowych, realizując dedykowane im kampanie, zaplanowane na wiele miesięcy.

Agencja SHAKE HANDS współpracuje z Tikkurila Polska od wygranego w 2014 r. przetargu na obsługę działań marki w mediach społecznościowych. Obecnie firmy podpisały umowę na kontynuację współpracy również w 2016 r. Poza prowadzeniem profili marki na Facebooku i Instagramie, agencja prowadzi również od roku bloga www.tikkurilapotegakolorow.pl

W 2016 r. SHAKE HANDS skoncentruje się na działaniach mających na celu wzrost świadomości marki Tikkurila i poszczególnych linii produktowych farb Tikkurila, przeprowadzając dedykowane kampanie content marketingowe. Grupą docelową działań będą osoby w wieku 25 – 50 lat, zamieszkałe w dużych miastach. W ramach akcji specjalnych nawiązana zostanie również współpraca z wybranymi influencerami: YouTuberami i blogerami.

Zaproponowane przez nas działania opierają się na istotnej wartości dodanej dla potencjalnych klientów marki Tikkurila gdyż całość opracowanej przez nas komunikacji opiera się na realnych poradach i inspiracjach. Taka komunikacja znacznie mocniej wspiera wizerunek marki i skuteczniej sprzedaje benefity produktów – mówi Szymon Ślipko, CEO/Strategy Director agencji Shake Hands.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Działania w bieżącym roku zostały poprzedzone zrealizowanym przez SHAKE HANDS i Tikkurila badaniem Internetu, w ramach którego Eksperci Tikkurila przejrzeli tysiące zadawanych codziennie w sieci pytań dotyczących malowania. Wyniki tego badania posłużą m.in. do prowadzenia części działań eksperckich i content marketingowych marki Tikkurila w 2016 roku.

Agencja przygotuje również Key Visuale na potrzeby tegorocznych kampanii i akcji specjalnych Tikkurila.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się