TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

TikTok for Business startuje z „Make TikToks Contest”

TikTok for Business wystartował z konkursem skierowanym do pracowników branży marketingowej m. in. agencji kreatywnych, PR oraz domów mediowych. Do wygrania są trzy nagrody, każda o wartości 60 tys. złotych.
O autorze
1 min czytania 2021-02-18

Zadaniem konkursowym jest nagranie TikToka dla konkretnej marki, odpowiadającego na jeden z trzech tematów:

  • TikTok? To głupie? To wymyśl coś mądrego! 
  • TikTok. To chwilowa moda? To wymyśl coś na dłużej!
  • TikTok? To nie dla mojej marki. To udowodnij, że tak nie jest!

– „Make TikToks Contest” to szansa na zaprezentowanie swojej marki w kreatywnyn i nietuzinkowy sposób, poszerzając przy tym grono potencjalnych klientów. Poprzez konkurs chcemy podkreślić, że TikTok jest idealnym miejscem do tworzenia wartościowych treści reklamowych, które może tworzyć każda marka – bez względu na branżę, czy skalę działalności. Najważniejsze są  autentyczność oraz spójność przekazu z DNA TikToka, które pozwalają brandom na dostarczanie użytkownikom platformy unikalnych doświadczeń. Właśnie takie kampanie generują najlepsze wyniki, często na poziomie nawet kilkudziesięciu milionów wyświetleń – mówi Sylwia Chada, general manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej. 

Każdy projekt powinien być stworzony z myślą o marce, w której pracuje bądź dla której działania prowadzi uczestnik. Może on wziąć udział wyłącznie w jednej, wybranej kategorii konkursowej wykorzystując wybrany format reklamowy TikToka.  W kategoriach 1 i 3 uczestnicy powinni nagrać po jednym TikToku, natomiast kategoria 2 wymaga przygotowania trzech TikToków. Po stworzeniu nagrania należy wypełnić formularz konkursowy dostępny na stronie maketiktokscontest.pl. Rejestracja zgłoszenia daje również możliwość otrzymania materiałów edukacyjnych na temat platformy.

15 marca jury w składzie: Michał Sadowski, założyciel Brand24, aktorka i TikTokerka Klaudia Halejcio, Rafał Drzewiecki, head od marketing w TikTok Polska oraz Maciej Waligóra, executive creative director, DDB Warszawa, przewodniczący zarządu KTR ogłosi nominowanych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dwa dni później (17 marca), podczas oficjalnej gali, poznamy trzech zwycięzców, którzy otrzymają nagrody w postaci karty przedpłaconej o wartości 10 000 złotych oraz kredyt na wsparcie mediowe o wysokości 50 000 złotych.

Więcej informacji o konkursie wraz z jego Regulaminem znajduje się na stronie maketiktokscontest.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się