Zadaniem konkursowym jest nagranie TikToka dla konkretnej marki, odpowiadającego na jeden z trzech tematów:
- TikTok? To głupie? To wymyśl coś mądrego!
- TikTok. To chwilowa moda? To wymyśl coś na dłużej!
- TikTok? To nie dla mojej marki. To udowodnij, że tak nie jest!
– „Make TikToks Contest” to szansa na zaprezentowanie swojej marki w kreatywnyn i nietuzinkowy sposób, poszerzając przy tym grono potencjalnych klientów. Poprzez konkurs chcemy podkreślić, że TikTok jest idealnym miejscem do tworzenia wartościowych treści reklamowych, które może tworzyć każda marka – bez względu na branżę, czy skalę działalności. Najważniejsze są autentyczność oraz spójność przekazu z DNA TikToka, które pozwalają brandom na dostarczanie użytkownikom platformy unikalnych doświadczeń. Właśnie takie kampanie generują najlepsze wyniki, często na poziomie nawet kilkudziesięciu milionów wyświetleń – mówi Sylwia Chada, general manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej.
Zobacz również
Każdy projekt powinien być stworzony z myślą o marce, w której pracuje bądź dla której działania prowadzi uczestnik. Może on wziąć udział wyłącznie w jednej, wybranej kategorii konkursowej wykorzystując wybrany format reklamowy TikToka. W kategoriach 1 i 3 uczestnicy powinni nagrać po jednym TikToku, natomiast kategoria 2 wymaga przygotowania trzech TikToków. Po stworzeniu nagrania należy wypełnić formularz konkursowy dostępny na stronie maketiktokscontest.pl. Rejestracja zgłoszenia daje również możliwość otrzymania materiałów edukacyjnych na temat platformy.
15 marca jury w składzie: Michał Sadowski, założyciel Brand24, aktorka i TikTokerka Klaudia Halejcio, Rafał Drzewiecki, head od marketing w TikTok Polska oraz Maciej Waligóra, executive creative director, DDB Warszawa, przewodniczący zarządu KTR ogłosi nominowanych.
Dwa dni później (17 marca), podczas oficjalnej gali, poznamy trzech zwycięzców, którzy otrzymają nagrody w postaci karty przedpłaconej o wartości 10 000 złotych oraz kredyt na wsparcie mediowe o wysokości 50 000 złotych.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Więcej informacji o konkursie wraz z jego Regulaminem znajduje się na stronie maketiktokscontest.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing