– Gala Effie Awards to jedno z najważniejszych wydarzeń marketingowych w Polsce, dlatego wiedzieliśmy, że nie może nas na niej zabraknąć. Chcielibyśmy dać możliwość doświadczenia platformy, dzięki unikatowej przestrzeni dostępnej podczas wydarzenia. Strefa TikToka znajdować się będzie na pierwszym piętrze, gdzie nasi specjaliści pokażą jak korzystać z aplikacji oraz przygotowywać kreatywny i efektywny kontent. Specjalnie na tę okazję, przygotowaliśmy dla nich również niespodzianki – powiedział Rafał Drzewiecki, head of marketing TikTok w Polsce i Europie Centralnej.
TikTok, jako efektywna platforma mediowa, zyskuje na znaczeniu w działaniach marketingowych firm, a przygotowywane wraz z nią kampanie są kreatywne i autentyczne. Jedną z nominowanych do nagrody Effie jest kampania L’Oreal zrealizowana dla marki Maybelline, w ramach której powstał dedykowany marce taneczny hashtag challenge, a podjęte działania, dzięki doskonałemu wpisaniu się w DNA platformy, uzyskały bardzo dobre wyniki.
Zobacz również
Wideo promocyjne do tej pory zyskało już ponad 17 mln odsłon. Kampania dała społeczności TikToka przestrzeń do kreatywnego wyrażania siebie, co przełożyło się na ponad 7 tys. wygenerowanych przez użytkowników filmów z wykorzystaniem ścieżki dźwiękowej Maybelline „Extraordinary Love”. Tekst piosenki zawierał wzmianki o unikalnych nazwach odcieni, co znacznie zwiększyło świadomość marki, a także samego produktu. W efekcie pomadka Super Stay Matte Ink odnotowała znaczny wzrost sprzedaży* i została numerem 1 wśród kosmetyków w kategorii makijaż ust**.
* Nielsen, TOTAL MARKET, MAKEUP, YTD August 2020
** Euromonitor International Limited; Beauty & Personal Care 2020
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]