fot. newsroom.tiktok.com
Zobacz również
Nowy sposób na zarabianie
Pierwszy kwartał 2022 roku należał do TikToka, który niezmiennie cieszy się największą popularnością wśród platform społecznościowych. Nic więc dziwnego, że codziennie nowi twórcy internetowi, a także marki dostrzegają w nim potencjał i możliwości zarobku. Teraz TikTok chce dodatkowo zachęcić ich do aktywności w serwisie, uruchamiając nowy program TikTok Pulse.
Dzięki nowemu rozwiązaniu twórcy będą otrzymywali 50% przychodów z reklam wyświetlanych obok ich filmów. TikTok chce w ten sposób zachęcić najpopularniejszych twórców do częstszego publikowania treści – im więcej materiałów, tym więcej zysków z towarzyszących im reklam.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Do pierwszego etapu programu zakwalifikują się twórcy, którzy mają co najmniej 100 tys. obserwujących. TikTok Pulse ruszy w czerwcu w Stanach Zjednoczonych, a jesienią zostanie rozszerzony na inne kraje.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Nowy program TikToka to kolejny krok w kierunku zwiększania konkurencyjności na tle innych platform społecznościowych. Przypomnijmy, że influencerzy na Instagramie mogą zyskać na reklamach nieco większą sumę. Serwis gwarantuje im bowiem 55% przychodów z reklam.
TikTok Pulse szansą dla marek
Nowy program TikToka niewątpliwie pomoże zwiększyć widoczność marek. Serwis oferuje 12 kategorii Pulse, w których marki mogą umieszczać swoje reklamy – od urody i mody po gotowanie i gry, a także wiele innych branż. Treści promocyjne pojawią się obok najbardziej angażujących treści – wśród 4% wszystkich najpopularniejszych filmów w serwisie.
Jak podaje platforma – dzięki nowemu rozwiązaniu brandy mogą zwiększyć swoją rozpoznawalność o 10%, a chęć zakupienia ich produktu wśród generacji Z może zwiększyć się o 22%*.
TikTok Pulse stwarza niezrównaną okazję do nawiązania kontaktu ze społecznościami, które mają największe znaczenie dla marek – podsumowuje TikTok.
PS
Niedawno TikTok postanowił wesprzeć muzyków, uruchamiając SoundOn, czyli platformę umożliwiającą artystom uzyskanie 100% tantiem za udostępnione w serwisie utwory.