TikTok to czołowa platforma krótkich filmów nagrywanych za pomocą urządzeń mobilnych. Misją TikToka jest inspirowanie, pobudzanie kreatywności i sprawianie radości. TikTok posiada globalne biura w Los Angeles, Nowym Jorku, Londynie, Paryżu, Berlinie, Polsce, Izraelu, Dubaju, Bombaju, Krajach Nordyckich, Singapurze, Dżakarcie, Seulu i Tokio. Regionalny, europejski hub TikToka mieści się w Warszawie i koordynuje działania biznesowe na Polskę, Czechy, Rumunię i Węgry.
Polska Press Grupa to jedna z największych grup medialnych w Polsce, lider na rynku mediów regionalnych i lokalnych. Jej serwisy internetowe odwiedza 16,5 mln użytkowników*.
Zobacz również
W całej Polsce Polska Press Grupa wydaje 20 dzienników regionalnych – marki gazet z wieloletnią tradycją. W portfolio prasowym znajduje się również blisko 120 tygodników lokalnych, bezpłatna gazeta naszemiasto.pl, magazyny oraz dodatki telewizyjne: Tele Magazyn, Super Tele, TV Pilot i Tele Program.
Polska Press aktywnie rozwija działalność internetową oraz w dziedzinie nowych technologii.
Jest liderem w kategorii Informacje i Publicystyka – 14 mln RU* oraz Informacje Lokalne – 13,9 mln RU* (*źródło: Mediapanel, 07.2021). W portfolio ma 23 regionalne serwisy informacyjne, serwisy tematyczne, portal społeczności lokalnych naszemiasto.pl oraz internetowy serwis telewizyjny telemagazyn.pl.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Payback jest największym multipartnerskim Programem Bonusowym w Polsce. Uczestnicy Programu mogą zbierać punkty przy pomocy plastikowych kart i nowoczesnej aplikacji. PAYBACK nagradza konsumentów, aby czerpali dodatkową radość z zakupów i doświadczeń z różnymi markami. Wspiera partnerów Programu w realizacji celów sprzedażowych, budując trwałe relacje z ich klientami.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wśród partnerów Programu są duże sieci handlowe, firmy usługowe oraz największe platformy e-commerce. Uczestnicy Programu mają do dyspozycji tysiące miejsc sprzedaży w tym ponad 250 sklepów online, w których mogą zbierać punkty i wykorzystywać je na różne sposoby: podczas płatności za zakupy, wymieniając na nagrody lub mile Miles & More, a także przekazując na cele charytatywne.
IAA Polska jest jedyną organizacją w kraju, która skupia przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji reklamowej: z mediów, agencji oraz reklamodawców z rozmaitych branż. Aktualnie jest ich ponad 130, a ich grono systematycznie się powiększa.
– Niezmiernie cieszy mnie to, że szeregi IAA Polska zwiększają się o trzy kolejne organizacje. Siłą IAA Polska jest bowiem różnorodność i mnogość spojrzeń na komunikację marketingową. A to z kolei ułatwia realizację wspólnego celu, jakim jest poprawa standardów w branży komunikacji marketingowej, a także dbałość o zgodną z prawem, swobodną komunikację pomiędzy producentami i konsumentami – mówi Jacek Olechowski, Prezes Zarządu IAA Polska.
Stowarzyszenie jest platformą dialogu, formułowania potrzeb i podejmowania inicjatyw, dzięki którym rynek usług marketingowych może harmonijnie wzrastać i rozwijać się. Dzięki przynależności do Stowarzyszenia jego członkowie nie tylko wymieniają doświadczenia, ale też uczestniczą w działaniach na rzecz rozszerzenia swobody komunikowania się, wpływają na kształt i jakość regulacji dotyczących całej branży marketingowej oraz kształtują wizerunek reklamy odpowiedzialnej społecznie i etycznej.