TikTok Trends czerwiec 2025: Red Bull zyskał 82 tys. nowych fanów, Super Express najbardziej angażuje, post Faktu z rekordowym zasięgiem

TikTok Trends czerwiec 2025: Red Bull zyskał 82 tys. nowych fanów, Super Express najbardziej angażuje, post Faktu z rekordowym zasięgiem
Zobacz, jakie treści okazały się najciekawsze dla użytkowników TikToka w czerwcu 2025 według raportu TikTok Trends Sotrender.
O autorze
3 min czytania 2025-07-14

Red Bull przyspiesza

W czerwcu podium największych marek pod względem liczby obserwujących pozostało bez zmian. Liderem nieprzerwanie pozostaje @laczynaspilka z wynikiem 1,7 mln followersów. Tuż za nim, z tą samą liczbą co w maju, @domgenzie.

Za to @netflixpl kolejny miesiąc z rzędu notuje wzrost i w czerwcu zdobywa dodatkowe 100 tys. obserwujących. Drugim najszybciej rosnącym profilem był @redbullpolska. Marka przyciągnęła aż 82 tysiące nowych fanów, co dało jej awans na czwarte miejsce w rankingu. To już kolejny miesiąc, kiedy Red Bull przyspiesza – widać wyraźnie, że ich strategia na TikToka zaczyna działać coraz mocniej.

Nie można też pominąć @pepco, które zanotowało 21 tys. nowych obserwatorów.

Super Express najbardziej angażującym profilem

W czerwcowej tabeli najbardziej angażujących profili na prowadzenie wysunął się nowo dodany do zestawienia Super Express, który zdobył aż 5,92 mln interakcji i to w 100% organicznie.

Drugie miejsce przypadło @netflixpl z wynikiem 4,17 mln. Awans ten nie jest zaskoczeniem. Netflix coraz lepiej rozumie, co działa na polskim TikToku. Był to również profil z największym wzrostem w tej kategorii – aż +1,39 mln interakcji.

Na trzecim miejscu zameldowała się TVP z bardzo solidnym wynikiem 2,47 mln. Ale prawdziwe smaczki kryją się nieco dalej – @tvp_sport wskoczył na wyższy poziom z wynikiem o 0,99 mln wyższym niż w maju, a klubowe konto (nowość w TOP20) @jagielloniabialystok1920 dobiło do +651 tys. interakcji. I znowu: tylko dzięki organicznemu contentowi i społeczności, która wchodzi z nim w interakcję.

Lidl nadal na zasięgowym szczycie

@lidpolska nadal króluje pod względem liczby odtworzeń – było ich 125 mln. Ale trend jest wyraźnie spadkowy: to o 18 mln mniej niż w maju. Co ciekawe, Lidl, mimo tego spadku, pozostaje poza zasięgiem konkurencji – najbliższy rywal, czyli Super Express, zanotował 94 miliony wyświetleń (ale za to wyłącznie organicznie). Trzeci profil na podium to @tylko_hity – 89 mln wyświetleń i wzrost aż o 25 milionów.

Ale najciekawsze rzeczy dzieją się niżej. TVP zyskało 32 mln odtworzeń więcej niż miesiąc temu, Warner Bros. Polska aż +55 mln, a Fakt – bez żadnych wspomagaczy – osiągnął wzrost o 39 milionów.

Super Express najaktywniejszym profilem

Super Express nie tylko angażował i generował wyświetlenia – był też najbardziej pracowity i opublikował 468 postów. Na drugim miejscu TVP z 315 publikacjami i przyrostem aż o 162 posty. Podium zamyka @ttv.pl z wynikiem 252 postów.

Za plecami liderów duże przyrosty zaliczyli też @meczykipl i @bankierpl. Oba konta wyraźnie poprawiły swoją pozycję rankingową dzięki zwiększonej aktywności.

Post Faktu z rekordowym zasięgiem

Jeśli skupimy się tylko na pojedynczych postach, czerwiec przyniósł najwyższy wynik notowany do tej pory w tej kategorii TikTok Trends. Liderem zestawienia zostaje Fakt – ich wideo przekroczyło 45 milionów wyświetleń. I to całkowicie organicznych. Dla porównania: w maju rekord należał do @tmobilepl i wynosił 24 miliony. Fakt więc nie tylko pobił ten wynik, ale go podwoił.

Na drugim miejscu Netflix z postem sponsorowanym, który zdobył ponad 29 mln wyświetleń. Podium zamyka Red Bull Polska – również imponujący wynik, bo ponad 26 milionów odtworzeń, wykręcony wyłącznie organicznie.

Netflix dominuje pod względem najbardziej angażujących treści

Czerwiec przyniósł nie tylko większą liczbę publikacji i rosnącą konkurencję, ale też wyniki, które przebijają dotychczasowe rekordy zaangażowania. Netflix Polska był niedościgniony – ich sponsorowany materiał promujący „Squid Game” osiągnął aż 925 tys. punktów Activity Index. To najwyższy wynik, jaki do tej pory odnotowaliśmy w TikTok Trends. Dla porównania: rekord z maja należał do TVP Sport i wynosił 683 tys.

Na podium znalazł się jeszcze jeden post tej marki – tym razem organiczny, również związany z serialem, który zanotował Activity Index na poziomie 535 tys. Widać więc, że content oparty na mocnym IP i formatach narracyjnych wciąż działa jak magnes.

Na drugim miejscu uplasował się ten sam viralowy film Faktu, który wcześniej zdominował ranking odtworzeń. Wideo o policyjnej próbie zatrzymania samochodu z użyciem broni nie tylko zgromadziło rekordowe 45 milionów wyświetleń, ale też osiągnęło imponujący wynik 893 tys. pod względem Activity Index.

Sotrender w swoim zestawieniu nie uwzględnia wszystkich polskich marek obecnych na TikToku. Analizowane są tylko te profile, które znajdują się w ich bazie.

Źródło: mat. prasowe

PS TikTok Trends maj 2025: OficjalneZero liderem zaangażowania