Tak zwane „Jumps” to mini-programy i usługi, do których twórcy mogą linkować w swoich filmach. Użytkownicy z całego świata po kliknięciu w linki, będą mieć możliwość wypróbowania przepisów kulinarnych, wzięcia udziału w quizach, odkrycia przydatnych narzędzi do nauki i wiele więcej. A to wszystko bez konieczności opuszczania aplikacji TikTok. Nowa funkcja pozwoli tworzyć bardziej dynamiczne i praktyczne doświadczenia dla społeczności TikToka.
„Jumps” w praktyce
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
TikTok stał się miejscem zarówno rozrywki, jak i zdobywania wiedzy. Dzięki TikTok Jump, firma wspiera użytkowników na finiszu ich podróży po TikToku i zbieraniu doświadczeń, a dzięki temu ułatwia podejmowanie działań oraz głębszą interakcję zarówno na platformie, w ramach społeczności TikToka, jak i poza nią. Szeroka grupa twórców już teraz ma możliwość korzystania z funkcji Jump w swoich filmach, a TikTok stopniowo będzie zwiększał jej dostępność.
Jako kolejny krok w rozwoju TikTok Jump, platforma udostępniła program nowym dostawcom, którzy mogą zaoferować ekscytujące doświadczenia dla społeczności TikToka. Dzięki kompatybilności z HTML5 i minimalnej integracji technicznej, Jumps są łatwe do wykonania i wdrożenia. Możliwości wykorzystania TikTok Jump są niemal nieograniczone, a TikTok liczy na nawiązanie współpracy z partnerami zewnętrznymi, aby wspólnie móc dostarczać jeszcze ciekawszych, jakościowych i zabawnych treści, których oczekują użytkownicy platformy.
Więcej informacji o funkcji TikTok Jump znajduje się pod linkiem: www.tiktok.com/jump
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing