Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

TikTok uruchamia funkcję TikTok Jump

TikTok uruchomił nową funkcję dla twórców, która ma im pomóc w łatwiejszym dzieleniu się angażującymi i wartościowymi treściami - TikTok Jump.
O autorze
1 min czytania 2021-06-22

Tak zwane Jumps to mini-programy i usługi, do których twórcy mogą linkować w swoich filmach. Użytkownicy z całego świata po kliknięciu w linki, będą mieć możliwość wypróbowania przepisów kulinarnych, wzięcia udziału w quizach, odkrycia przydatnych narzędzi do nauki i wiele więcej. A to wszystko bez konieczności opuszczania aplikacji TikTok. Nowa funkcja pozwoli tworzyć bardziej dynamiczne i praktyczne doświadczenia dla społeczności TikToka.

„Jumps” w praktyce

TikTok stał się miejscem zarówno rozrywki, jak i zdobywania wiedzy. Dzięki TikTok Jump, firma wspiera użytkowników na finiszu ich podróży po TikToku i zbieraniu doświadczeń, a dzięki temu ułatwia podejmowanie działań oraz głębszą interakcję zarówno na platformie, w ramach społeczności TikToka, jak i poza nią. Szeroka grupa twórców już teraz ma możliwość korzystania z funkcji Jump w swoich filmach, a TikTok stopniowo będzie zwiększał jej dostępność.

Jako kolejny krok w rozwoju TikTok Jump, platforma udostępniła program nowym dostawcom, którzy mogą zaoferować ekscytujące doświadczenia dla społeczności TikToka. Dzięki kompatybilności z HTML5 i minimalnej integracji technicznej, Jumps są łatwe do wykonania i wdrożenia. Możliwości wykorzystania TikTok Jump są niemal nieograniczone, a TikTok liczy na nawiązanie współpracy z partnerami zewnętrznymi, aby wspólnie móc dostarczać jeszcze ciekawszych, jakościowych i zabawnych treści, których oczekują użytkownicy platformy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji o funkcji TikTok Jump znajduje się pod linkiem: www.tiktok.com/jump

Słuchaj podcastu NowyMarketing