TikTok został partnerem głównym konferencji I ❤ marketing & technology

Już dzisiaj w Warszawie wystartowała XV edycja konferencji marketingowej – I ❤ marketing & technology, a jej partnerem głównym został TikTok, czyli najszybciej rosnąca platforma rozrywkowa, o niepodważalnym wpływie na cyfrowy i biznesowy ekosystem.
O autorze
1 min czytania 2023-05-15

To nie przypadek, że to właśnie TikTok niewątpliwie na dobre zmienił internet: w sposobie jaki konsumujemy treści, jak odkrywamy nowe zainteresowania i jak tworzymy nowe trendy. 62% użytkowników odwiedza platformę, żeby odkryć coś nowego, a 33% z nich deklaruje, że uczy się na TikToku nowych rzeczy.

TikTok jest jedyną w swoim rodzaju platformą rozrywkową, kreującą modę, pomagającą odkryć najgorętsze nowości a jednocześnie skutecznie wspierającą każdy biznes – niezależnie od skali i branży. Opierając się o prawdziwe zainteresowania użytkowników, dostarczając ekscytujący, świeży kontent i dając każdemu szansę na zaprezentowanie swojej pasji lub biznesu, tworzy unikalne społeczności, chętne do odkrywania, poznawania i zachęcone do działania. Organizatorzy z prawdziwą przyjemnością ogłaszają, że TikTok został głównym partnerem tegorocznej edycji konferencji. Uczestnicy będą mieli szansę dowiedzieć się bezpośrednio od przedstawicieli platformy, jak wykorzystać jej potencjał dla swojej marki i zaistnieć w ponadmiliardowej grupie użytkowników. Wyjątkowy warsztat z kreatywnej komunikacji poprowadzi drugiego dnia konferencji, czyli we wtorek, 16-go maja, Joanna Nowak – Strateżka Kreatywna TikToka w CE, swoim doświadczeniem z uczestnikami podzielą się także eksperci TikToka, obecni podczas konferencji. Warto zdecydowanie odwiedzić w tym celu strefę TikToka.

Sam event odbywa się stacjonarnie w Multikinie Złote Tarasy, ale można wziąć w nim udział również online. Po raz pierwszy konferencja potrwa aż pięć dni i wystąpi na niej ponad 50 prelegentek i prelegentów.

I ❤ marketing & technology to przede wszystkim dawka skondensowanej wiedzy, bo każdy występujący to ekspert w swojej dziedzinie, a na przekazanie cennych wskazówek ma jedynie 18 minut. Dzięki temu musi maksymalnie wykorzystać czas i skupić się na tym, co naprawdę istotne.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Prelegentki i prelegenci rywalizują między sobą o miano najlepszego wystąpienia, a o ich wynagrodzeniu decyduje publiczność, która ocenia wszystkie prelekcje. Uzupełnieniem prezentacji będą panele dyskusyjne, podczas których występujący odpowiedzą na pytania publiczności.

Konferencja została podzielona na kilka ścieżek tematycznych:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • I ❤ automation & tools
  • I ❤ marketing
  • I ❤ social media
  • I ❤ seo & content
  • I ❤ dev

Szczegółowe informacje o wydarzeniu dostępne są na stronie ilovemkt.pl.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się