Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Tillamook iScreen, czyli rozwiązanie, które pomoże ukryć lody w zamrażarce

Tillamook iScreen, czyli rozwiązanie, które pomoże ukryć lody w zamrażarce
Firma Tillamook wprowadziła na rynek Tillamook iScreen, czyli urządzenie, które sprawia, że to, co znajduje się za nim, staje się niewidzialne. Produkt powstał z okazji Narodowego Dnia Lodów Czekoladowych z myślą o miłośnikach tego przysmaku, którzy nie chcą dzielić się nim ze swoimi domownikami.
O autorze
1 min czytania 2024-06-10

Z okazji Narodowego Dnia Lodów Czekoladowych marka Tillamook wypuściła na rynek nie tylko nowości smakowe, ale także rozwiązanie technologiczne, które sprawia, że miłośnicy lodów mogą je ukryć przed innymi w zamrażarce.

Tillamook iScreen to specjalny ekran, który działa jak „tarcza niewidzialności”. Urządzenie zostało wyprodukowane ze specjalnej soczewki wykorzystującej drobne wypukłości do załamywania światła. Dzięki temu ludzkie oko zostaje oszukane i wydaje mu się, że to, co znajduje się za ekranem po prostu nie istnieje. Urządzenie szybko zostało wyprzedane.

fot. Tillamook

– Wiemy, że fani Tillamook na całym świecie szaleją za nową kolekcją „Chocolate” i dołożą wszelkich starań, aby ich zamrażarki były zaopatrzone w produkty tak, jak powinny. Niektórzy ludzie są na tyle uprzejmi, że dzielą się łyżeczką tu czy tam, inni nie – i to też jest w porządku. Szczerze mówiąc, właśnie dlatego stworzyliśmy Tillamook iScreen, aby trzymać niechciane łyżki z dala od lodów Tillamook, aby pozostały, cóż – twoje – powiedziała Kate Boltin, wiceprezes ds. marketingu w Tillamook.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zdjęcie główne: screen YouTube

PS The Solar Priceboard: tablica, która zasila energią słoneczną sklepy z lodami w Pakistanie

Przerwy w dostawie w prądu w Pakistanie to codzienność. Ucierpieć mogą na tym, np. sklepy, które oferują sprzedaż lodów. Unilever znalazł na to sposób. Rozwiązaniem mogą stać się tablice solarne zasilające sklep energią słonecznej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2 Magnum w pięknej kampanii bawi się cieniem i zachęca do szukania lata w środku zimy

Lody bezapelacyjnie kojarzą nam się z sezonem letnim – wakacjami, dłuższymi dniami i ciepłymi wieczorami. Zimą z kolei odmawiamy sobie tej przyjemności. Zastanawialiście się kiedyś dlaczego tak jest? Jeżeli nie, to koniecznie przyjrzyjcie się inicjatywie marki Magnum – „Find Your Summer” – która ma na celu zmianę tego postrzegania poprzez podkreślenie, że nawet w zimowych miesiącach można odnaleźć odrobinę lata.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się