Już niebawem rozpocznie się jedno z ważniejszych wydarzeń w branży kreatywnej z całego świata – Cannes Lions. Z tej okazji brytyjska organizacja timeTo postanowiła stworzyć kampanię, która zwraca uwagę na problem molestowania seksualnego kobiet w środowisku zawodowym, a zwłaszcza podczas imprez branżowych.
Kampanię #timeTo promuje spot przedstawiający młodą kobietę siedzącą w taksówce, która ma ją zawieźć do hotelu. W pewnym momencie drzwi samochodu otwiera mężczyzna, który w nachalny sposób przekonuje dziewczynę, by nie jeszcze nie wracała i spędziła z nim wieczór. Reklamę wieńczy hasło „Where do you draw the line?”.
Zobacz również
W ramach akcji stworzono również serię plakatów z charakterystycznymi hasłami. Pojawią się one na francuskich lotniskach nieopodal miasta Cannes.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
„Sexy tyłek”, „Fajny biust”, „Gorąca laska” – niektórzy myślą, że są to komplementy, które chcą słyszeć kobiety. Kampania „To nie komplement!” ma na celu pokazanie, że takie „pseudokomplementy” nie mają nic wspólnego z prawdziwymi pochwałami.