TK Maxx w świątecznej kampanii zachęca do kupowania prezentów w bardziej przemyślany sposób

W tegorocznej odsłonie kampanii świątecznej TK Maxx, marka zachęca do kupowania prezentów w bardziej przemyślany sposób i sięgania po markowe upominki taniej, które zachwycą obdarowanych.
O autorze
1 min czytania 2019-12-02

Spot, który został stworzony przez Wieden+Kennedy London, pojawi się w polskiej telewizji już 2 grudnia w 30-sekundowym slocie oraz 60-sekundowej wersji dostępnej online. Główny bohater reklamy ma bardzo śmiały cel: obdarować bliskich tak, by sprawić im jeszcze więcej radości. Dotychczas wręczał co roku takie same upominki, ale tym razem postanawia potraktować świąteczne zakupy jak wielką przygodę, więc poluje na najbardziej zachwycające prezenty w TK Maxx. Misja bohatera kończy się szczęśliwie, ponieważ udaje mu się znaleźć markowe prezenty taniej – od stylowych akcesoriów, przez markowe torebki po oryginalne zabawki oraz wiele innych perełek, które wywołują szczere uśmiechy na twarzach najbliższych.

Poprzez świąteczną reklamę TK Maxx zachęca klientów, by tak jak jej bohater, odkryli nowe, zachwycające pomysły na markowe prezenty taniej.

– Nasza reklama porusza problem, który dotyka wielu z nas, gdy dajemy lub otrzymujemy przewidywalne prezenty. W te Święta chcemy podkreślić, że warto skorzystać z możliwości i niezwykłych pomysłów, jakie oferuje TK Maxx. Reklama jest humorystyczną metaforą zachęcającą klientówi do wybrania odważniejszej drogi i odnalezienia zachwycających prezentów dla najbliższych – mówi Deborah Dolce, group brand & marketing director w TK Maxx.

– Komu potrzebny jest Mikołaj, kiedy jest nasz bohater? To śmiałek z misją, który chce zachęcić nas wszystkich do porzucenia starych schematów i podarowania prezentów które będą idealnie dopasowane do odbiorcy i dzięki temu przejdą najśmielsze oczekiwania – dodaje Hollie Walker, dyrektor kreatywna w Wieden+Kennedy London,

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Poza spotem telewizyjnym kampania będzie realizowana w mediach digitalowych, radiu oraz na Facebooku, Instagramie i Snapchacie w Polsce, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Niemczech, Austrii i Holandii. Za PR kampanii odpowiada agencja Ogilvy, natomiast za media odpowiedzialna jest agencja Mindshare.

Słuchaj podcastu NowyMarketing