Ponad kilkaset osób wzięło udział w pierwszym wydarzeniu z cyklu Game Garage Playoffs, które zostało zorganizowane przez CCC w ramach startującej właśnie kampanii Back To School. Fani gamingu tłumnie zgromadzili się w sklepie CCC w gdańskiej Galerii Bałtyckiej aby spotkać z bohaterami kampanii – wśród nich był topowy polski raper – Smolasty.
Na tłumy zebranych czekały interaktywne atrakcje i konkursy z nagrodami. Była to jedyna w swoim rodzaju okazja, aby spotkać się ze swoimi ulubionymi graczami i influencerami, zagrać razem z nimi na konsoli i wziąć udział w wyjątkowych panelach dyskusyjnych.
Zobacz również
Do najnowszej CCC zaprosiło najpopularniejsze osobowości świata muzyki, gier i internetu. Wśród polskich gwiazd, obok Smolastego, znaleźli się Kinga Sawczuk, Iza Zabielska, Ogi Ugonoh oraz Kaluch. Do grona ambasadorów dołączyły również zagraniczne gwiazdy: Peti Marics, Vivien Sapi, Laura Giurcanu, Cesar Bitlan oraz Catalin Ionut, bardzo popularni przede wszystkim wśród przedstawicieli Generacji Z. To właśnie do nich, po raz kolejny z wielkim sukcesem, CCC kieruje swoją kampanię.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kolejne spotkania Game Garage Playoffs planowane są w Katowicach (18.08), Łodzi (23.08), Szczecinie (25.08), Warszawie (27.08), Wrocławiu (30.08), Krakowie (01.09) oraz Poznaniu (03.09). Oprócz Smolastego, będzie można spotkań na nich Kingę Sawczuk, Kalucha, a także takich graczy jak: Junajted, Makito, Jcob, Izaak, Arquel, Nervarien, czy Lachu.
Game Garage Playoffs to kampania promujące sportowe marki dostępne w CCC: Adidas, Reebok, Puma, Fila, Champion, Converse, Vans, Diadora i Asics.