TNT będzie nową nazwą stacji TCM, oferującej szeroki wachlarz filmowych emocji, od hollywoodzkich arcydzieł po współczesne klasyki. Wraz ze zmianą marki nadawca zapewni jeszcze większą dawkę rozrywki dzięki ofercie programowej adresowanej zarówno do miłośników kina, jak i sympatyków pełnych dynamicznej akcji seriali telewizyjnych. TNT zaproponuje polskim widzom nie tylko wybór największych hitów studia Warner Bros., siostrzanej spółki Turner, czy innych hollywoodzkich wytwórni, ale także dotychczas nigdzie nie emitowane własne produkcje TNT – wszystko w jakości HD.
Marka TNT odniosła międzynarodowy sukces, a jej wprowadzenie na polski rynek jest kolejnym krokiem w rozwoju kanału. Jestem pewien, że nasza unikalna oferta programowa zadowoli obecnych fanów TCM i przyciągnie kolejnych widzów nowym, zaskakującym kontentem oraz własnymi produkcjami, które z czasem będą emitowane tuż po premierze w Stanach Zjednoczonych. – powiedział Hannes Heyelmann, Senior Vice President and Managing Director na Europę Środkową i Wschodnią w Turner Broadcasting System.
Zobacz również
Od poniedziałku do soboty w wieczornej ramówce kanału znajdą się największe hity filmowe, a w niedzielę, podwójna dawka premierowych odcinków oryginalnych seriali TNT. Pierwszą propozycją, która pojawi się na antenie w niedzielnym paśmie, będzie wyprodukowany przez Michaela Baya The Last Ship z Erikiem Danem (Grey’s Anatomy/Chirurdzy) w roli głównej. W dalszej kolejności wśród własnych produkcji TNT widzowie obejrzą m.in.: Proof, Public Morals i Agent X. Oferta filmowa kanału wystartuje z cieszącym się popularnością na całym świecie cyklem o Jasonie Bourne’ie, trylogią Powrót do przyszłości oraz hitami takimi jak: Mgła, Big Lebowski, Być jak John Malkovich, Ciekawy przypadek Benjamina Buttona, Hannibal, Świt żywych trupów, 40-letni prawiczek, czy 8. Mila.
Po rebrandingu kanał TNT nadal będzie dostępny w ofertach takich partnerów jak Cyfrowy Polsat i nc+, od października w jakości HD. Rozmowy z innymi platformami są obecnie w toku.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell