– Marka Hochland jest obecna na polskim rynku już 25 lat. Przez te lata Polacy pokochali smak naszych serów, a my zrealizowaliśmy wiele kampanii reklamowych. Jedną z najbardziej lubianych i pamiętanych kampanii była seria pt. „Szkolni przyjaciele”. W ramach obchodów 25-lecia postanowiliśmy zorganizować dla naszych konsumentów urodzinową loterię i w komunikacji marketingowej nawiązać do „Szkolnych przyjaciół”– mówi Radosław Jurkowski, senior brand manager w Hochland.
Spotykające się przy parkowej ławeczce dzieci, które wymieniały się pysznymi kanapkami, na długie lata zapadły Polakom w pamięć. Główni bohaterowie poznali się podczas castingu do reklamy „Szkolnych Przyjaciół”. To oni odgrywali scenkę dzielenia się kanapkami, jednej z najbardziej rozpoznawalnych polskich reklam.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Minęło wiele lat, a filmowa przyjaźń aktorów, których połączyła reklama serów Hochland przetrwała. I trwa do dziś. Teraz ponownie spotkali się na planie.
– W komunikacji sięgnęliśmy do klasycznej serii reklam serów Hochland sprzed lat, czyli do „Szkolnych Przyjaciół” – uroczej dwójki dzieciaków przeżywających kolejne, zabawne przygody na parkowej ławce. Dziś, w nowej odsłonie kampanii, szkolni przyjaciele są już dorośli, po drodze przyjaźń przerodziła się w reklamie w miłość, a ta w małżeństwo. Po kilkunastu latach mają już własne dzieci i przekazują im symboliczny gest dzielenia się pysznymi kanapkami z serem Hochland, który połączył ich przed laty – mówi Marek Szpak, creative team head agencji V&P.
Reklama jest zaproszeniem do udziału w ogólnopolskiej loterii promocyjnej, która ruszyła 19 lutego i potrwa do połowy kwietnia 2019 r. Na jej uczestników czekają liczne nagrody w tym 5 Jeepów® Renegade oraz codzienne 25 x 100 zł. Wystarczy kupić produkt marki z kodem i zarejestrować go na stronie loterii. Losowanie nagród głównych zaplanowane jest na 7 maja 2019 r.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Za koncepcję i realizację kampanii oraz loterię odpowiada agencja reklamowa V&P.
Słuchaj podcastu NowyMarketing