Chcesz skutecznie budować relacje i sprzedawać w sieci? „To jest social selling” to pierwszy tak kompletny przewodnik, który pokaże Ci, jak z głową pozyskiwać i utrzymywać klientów biznesowych za pośrednictwem social mediów. Sięgnij po drugą książkę Łukasza Kosuniaka, autora bestsellera „Abc marketingu B2B” i odkryj, jak w pełni wykorzystać potencjał LinkedIna w marketingu i sprzedaży B2B.
„To jest social selling” to pierwszy kompletny przewodnik po sposobach i narzędziach wykorzystywanych do wdrażania działań social sellingowych w firmach nastawionych na klienta biznesowego. Z tej publikacji dowiesz się m.in.:
Zobacz również
- Czym jest (a czym nie jest) social selling?
- Jak krok po kroku wdrożyć social selling w firmie B2B?
- Jak angażować ekspertów i handlowców w działania social sellingowe?
- Jak przekonać do social sellingu nieprzekonanych?
- Jak skutecznie pozyskiwać klientów na LinkedInie?
- Jak budować markę osobistą z wykorzystaniem narzędzi social sellingowych?
- Jak zmieniać kontakty z social sellingu w leady sprzedażowe?
- Jak mierzyć efektywność działań social sellingowych?
- Jak zwiększyć skuteczność social sellingu?
Zastanawiasz się, czy social selling sprawdzi się w Twojej firmie? Dowiesz się, kiedy ta metoda działa. Rozczarowały Cię dotychczasowe efekty? Nauczysz się, jak skutecznie zmieniać kontakty z social sellingu w leady sprzedażowe.
Autor bazuje na rzeczywistych przykładach. Na końcu każdego rozdziału znajdziesz praktyczne pytania i ćwiczenia „od teorii do praktyki”. Pomogą Ci one utrwalić pozyskaną wiedzę i szybko wdrożyć przedstawiane wskazówki.
„To jest social selling” to pozycja obowiązkowa dla specjalistów oraz menedżerów marketingu i sprzedaży w firmach B2B, którzy chcą zwiększyć skuteczność działań.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Książkę zamówisz na stronie www.tojestsocialselling.pl
Słuchaj podcastu NowyMarketing