To nie ja: Anna Skura, Urszula Dębska i Katarzyna Herman bez włosów w poruszającej kampanii Fundacji Rak’n’Roll

To nie ja: Anna Skura, Urszula Dębska i Katarzyna Herman bez włosów w poruszającej kampanii Fundacji Rak’n’Roll
Ruszyła nowa akcja fundacji Rak'n'Roll, której głównym celem jest zbiórka pieniędzy na peruki dla dziewczyn chorych na raka. W kampanii wystąpiły znane aktorki i blogerki, które wzięły udziały w nietypowym i wzruszającym eksperymencie.
O autorze
1 min czytania 2020-10-06

Włosy są ważnym atrybutem kobiecego wyglądu, a ich utrata to dla pań przykry, czasami traumatyczny, moment. Jak mówią niektóre z podopiecznych Rak’n’Roll – łatwiej jest im się pogodzić z utratą piersi w wyniku mastektomii, niż z utratą włosów. Dlatego też od 2011 roku Fundacja przekazuje peruki kobietom w trakcie leczenia onkologicznego, co pomaga im poczuć się sobą i daje siłę do przejścia przez raka.

– Od początku trwania programu przekazaliśmy ponad 2770 peruk naturalnych, jednak potrzeby są dużo większe i obecnie czas oczekiwania na „nowe fryzury” jest bardzo długi. Środki pozyskane w akcji „To nie ja” pomogą nam go skrócić – mówią przedstawiciele Fundacji Rak’n’Roll. 

„To nie ja” to nowa akcja Fundacji, której celem jest zbiórka pieniędzy na peruki dla dziewczyn, które przechodzą przez raka. W projekcie wzięły udział aktorki: Urszula Dębska, Katarzyna Herman, Magdalena Lamparska oraz Agnieszka Sienkiewicz-Gauer, a także blogerka Anna Skura.

Bohaterki kampanii uczestniczyły w nietypowym eksperymencie, w którym podczas charakteryzacji nie mogły spojrzeć w lustro. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„To nie ja. To dziewczyny przechodzące przez raka są w potrzebie. Wpłać pieniądze na peruki i pomóż im poczuć się sobą” – mówią ambasadorki kampanii i zachęcają do zaangażowania się w pomoc na rzecz podopiecznych Fundacji Rak’n’Roll. Więcej informacji na ten temat znajduje się na stronie.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W marcu br. ruszyła nowa kampania Fundacji Rak’n’Roll pod hasłem „Niosą Nas Wasze KAERESY”. W jej ramach organizacja nawiązała współpracę z marką Sofix, która stworzyła specjalny model butów, pomagających przejść przez raka.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Powstaje nowy gatunek muzyki: Rak’n’Roll Music. Nie definiuje go rytm, brzmienie czy instrumentarium. Tę muzykę – za każdym razem na nowo – określa wola artystów pomagających chorym przejść przez raka. Tworzą ją także ich fani, bo każdy utwór powstaje w wyniku zbiórki na rzecz Fundacji na Facebooku.

PS3

W Walentynki okazujemy miłość na różne sposoby. Fundacja Rak’n’Roll też poruszyła w mediach społecznościowych kwestie miłości z pięknym hasłem „Nie ma miłości bez procentów”. Dlaczego tak?

PS4

W październiku 2018 roku Rak’n’Roll wystartował z nową kampanią „Coś do nich mam!”, w ramach której zachęca kobiety do regularnego badania swoich piersi. By im to ułatwić, Fundacja stworzyła bota BOOBlabla, który umówi na dofinansowane badanie USG piersi w gabinetach w całej Polsce.