Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Tobiasz Wybraniec i Paweł Kowalczyk opuszczają agencję GetHero

W środę (7 grudnia) założyciele wrocławskiej agencji poinformowali, że z końcem roku planują opuścić zarząd GetHero i w pełni przekazać stery firmy w ręce pozostałych członków zarządu – Alicji Stefaniak i Łukasza Walczaka.
O autorze
2 min czytania 2022-12-09

Tobiasz Wybraniec i Paweł Kowalczyk założyli GetHero w 2014 roku. Początkowo agencja zatrudniała kilkoro pracowników i zajmowała się głównie opieką managerską nad twórcami internetowymi. W gronie pierwszych podopiecznych znaleźli się m.in. Young Multi, ReZigiusz czy Vertez.

– W kolejnych latach firma stopniowo rozszerzała zakres kompetencji, stając się oficjalną siecią partnerską YouTube (MCN) i tworząc własny dział produkcji wideo. Do sieci dołączali kolejni influencerzy, którzy należą dziś do najpopularniejszych postaci polskiego internetu – m.in. Michał Jesionowski z kanału M4K czy Karol „Friz” Wiśniewski wraz z członkami Ekipy. W 2018 r. GetHero stała się częścią międzynarodowej Grupy Webedia. Z dniem 31 grudnia br., po 8 spektakularnych latach, opuszczamy zarząd GetHero, a stery przejmują niezastąpieni Alicja Stefaniak i Łukasz Walczak. Ich dotychczasowe zaangażowanie, profesjonalizm i wyniki (a nie widzieliście jeszcze tych z 2022!) bronią się same – i nie mam wątpliwości, że będzie jeszcze lepiej – napisał Tobiasz Wybraniec.

Tobiasz Wybraniec i Paweł Kowalczyk już wcześniej planowali odejście z firmy. W ostatnich latach obowiązki związane z prowadzeniem agencji stopniowo przekazywane były Alicji Stefaniak i Łukaszowi Walczakowi, którzy w maju br. dołączyli do zarządu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– W 2021 r. GetHero osiągnęła 48,1 mln zł przychodów sprzedażowych i 3,6 mln zł zysku netto, podwajając wyniki r/r. Agencja była współodpowiedzialna m.in. za kampanię promującą Lody Ekipa i prowadzenie działań digital dla ponad 100 klientów. Od 4 lat wspólnie z Uniwersytetem SWPS wydaje też coroczny raport poświęcony polskim użytkownikom TikToka. Chciałbym też przeprosić za błędy i podziękować wszystkim pracownikom, klientom, partnerom oraz tym, którzy na przestrzeni lat zaufali nam i pomogli zbudować GetHero. Nigdy nie zapomnę tych ośmiu lat – dodał Paweł Kowalczyk, współzałożyciel GetHero.

Obecnie zespół firmy tworzy ponad 40 osób. W tym roku do sieci dołączyło również kilkudziesięciu nowych twórców – m.in. Marcin „Borkoś” Borkowski, Czarek Jóźwik i Robert Pasut z AbstrachujeTV, a także członkowie internetowej Ekipy Rapy. Jesienią GetHero powiększyła także swoje biuro we Wrocławiu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Tobiasz i Paweł włożyli ogromne pokłady energii i pasji w budowę sprawnie działającej agencji, którą jest dziś GetHero. Wspólnie wytyczyliśmy jasne cele i ścieżki rozwoju w najbliższej przyszłości – w tym m.in. rozbudowę kompetencji strategicznych i poszerzenie oferty produkcyjnej. Chcemy być najczęściej wybieraną agencją influencer marketingu w Polsce – i jestem przekonana, że obserwacja naszych postępów z nowej perspektywy sprawi naszym poprzednikom dużo radości – puentuje Alicja Stefaniak, dyrektor operacyjna i członkini zarządu GetHero.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się