Bo piękno powinno być inkluzywne i dostępne dla wszystkich
Współpraca Toma z Rimmel idealnie nawiązuje do nazwy podkładu – to tzw. „perfect match”, idealne dopasowanie. Najlepszy brytyjski zawodnik wszech czasów w skokach do wody jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych sportowców na świecie. Jest też uwielbiany za swoją działalność charytatywną, zaangażowanie na rzecz społeczności LGBTQ+, poruszanie ważnych kwestii zdrowia psychicznego wśród sportowców i prywatną pasję do robienia na drutach.
Dzięki temu, że pozostaje wierny sobie i walczy o to, w co szczerze wierzy, idealnie dopełnia filozofię marki Rimmel, która promuje autentyczność i indywidualizm.
Zobacz również
O swojej nowej roli Tom mówi tak:
Czuję się zaszczycony, że zostałem pierwszym męskim ambasadorem Rimmel. Bez względu na płeć, każdy powinien mieć możliwość wyglądać i czuć się najlepszą wersją siebie. To wspaniałe obserwować, jak branża kosmetyczna staje się coraz bardziej otwarta na różnorodność.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Tom będzie twarzą linii Match Perfection Rimmel London.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jestem wielkim fanem podkładu Match Perfection Rimmel, bo dzięki niemu mogę pozostać sobą, wyglądam dalej jak ja, tyle że z gładszą i bardziej świeżą skórą. Sprawdza się zwłaszcza w tych dniach, gdy potrzebuję trochę wsparcia, by poczuć się bardziej pewnym siebie – mówi Tom o linii makijażowej.
Senior vice president marki Rimmel, Sarah Al Shohaib, komentuje:
Współpraca Rimmel z Tomem Daley to początek nowej ery dla naszej marki. Jesteśmy dumni z naszej misji, aby wspierać różnorodność i inkluzywność i czujemy się zaszczyceni, że Tom został naszym pierwszym męskim ambasadorem. Jako światowej sławy sportowiec, działający na rzecz budowania świadomości w tematyce zdrowia psychicznego i praw LGBTQ+, Tom to świetny wzorzec do naśladowania. Przez naszą współpracę chcemy wspierać i zachęcać do większej akceptacji piękna w jego różnych obliczach i dostępnej dla wszystkich możliwości wyrażania siebie.
Tom dołącza do grona ambasadorów Rimmel London, wśród których w przeszłości znalazły się m.in. Kate Moss, Georgia May Jagger, Cara Delevingne i Rita Ora.