Danielewicz będzie odpowiadał za dwudziestoosobowy dział kreacji raportując bezpośrednio do zarządu.
– Współpraca z Tomaszem jest kolejnym wzmocnieniem naszego teamu wynikającym z intensywnego rozwoju agencji i wyraźnego planu na jej wzrost – podkreśla Łukasz Janowski, CEO Bluecloud Interactive.
Zobacz również
Tomasz Danielewicz z branżą reklamową jest związany od 19 lat. Ze szczególną uwagą śledzi i wykorzystuje nowe trendy w komunikacji, które przekłada strategie kreatywne. Swoje doświadczenie zdobywał pracując TBWA, EuroRSCG, McCann, GoldenSubmarine, czy They.pl. Wraz ze swoimi zespołami zdobywał nagrody min. Effie Awards, KTR, IAB Creative Showcase, The FWA, The FWAfoto, Mobile Trends Awards, Mixx Awards, New York Festivals. Juror w konkursach KTR.
Pracował dla największych: Skoda Polska , Volkswagen Group, Nissan Europe, Honda Motor Poland, ING Bank Śląski, mBank, PKO BP, Pekao SA, Lukas Bank, Nivea Beiersdorf, PKN Orlen, Mars Polska, Unilever Polska, Adidas, Kompania Piwowarska.
Nowy szef działu UX
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Do zespołu dołączył także Piotr Cegielski, który objął stanowisko Szefa Działu UX. Swoje ponad 10-letnie doświadczenie zdobywał pracując między innymi dla: PLL LOT, T-Mobile, Play, Edipresse, Eska, RadioZET, ING Bank, Eurobank, Pandora, L’Oreal, Leroy Merlin, czy Auchan.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W Bluecloud sprawuje pieczę nad architekturą informacji. Kieruje się zasadą, że funkcjonalność oraz użyteczność w połączeniu z kreacją są w stanie dostarczyć naprawdę skutecznych rozwiązań.