Cykl filmów edukacyjnych o chwytliwym tytule „Jakubiak rzuca mięsem” ma wzmocnić pozycję Delikatesów Centrum jako specjalisty w kategorii mięs i wędlin. Tomek Jakubiak z właściwym sobie wdziękiem i bezpośredniością dzieli się z widzami swoją ekspercką wiedzą: podpowiada, jak wybrać i rozpoznać najlepsze mięso i wędliny, a także zachęca do odwiedzania lady mięsnej w Delikatesach Centrum.
Seria edukacyjna z Jakubiakiem obejmuje 9 odcinków, które będą ukazywały się raz w tygodniu. Ukoronowaniem każdego odcinka jest potrawa, przygotowana przez Jakubiaka według jego autorskiego przepisu.
Zobacz również
Tomek nie tylko komponuje doskonałe smaki, ale jest także świetnym showmanem, który potrafi zaciekawić widza swoimi kulinarnymi opowieściami. W filmach chcieliśmy pokazać, że gotowanie jest łatwiejsze, gdy ma się do wyboru doskonale produkty mięsne z Delikatesów Centrum – mówi Marcin Nowak, dyrektor kreatywny agencji MullenLowe Warsaw.
Kreacją, strategią i przygotowaniem działań zajęła się agencja Mullenlowe Warsaw. Za produkcję odpowiada Cooking Media. W komunikacji wykorzystano Kanały YT, FB oraz stronę www Delikatesów Centrum.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]