Tomasz Karolak dołączył do plejady gwiazd występujących w reklamach Plusa. Platforma komunikacyjna Plusa na Kartę prezentuje historie „typowej” polskiej rodziny. Rodziny, w której w każdą z ról wciela się jeden aktor. Prezentowane historie są z życia wzięte i kręcą się zawsze wokół kategorii telekomunikacyjnej. Zgodnie z lekką, żartobliwą formułą kampanii Tomasz Karolak wcielił się w trzy trudne role: Karola – głównego bohatera, żony i teściowej, potwierdzając tym samym swój wybitny talent aktorski i komediowy. To dopiero początek nowych perypetii Karola. Kolejne odcinki już wkrótce.
Najnowsza kampania reklamowa nawiązuje do swobody korzystania z Internetu w Plusie i w humorystyczny sposób promuje wideorozmowy i pakiet 120 GB w telefonie. Spot wspiera promocję, w której klienci ofert Plus na Kartę mogą na 90 dni dostać 120 GB, czyli trzy pakiety po 40 GB, przyznawane automatycznie co 30 dni. Opłata wynosi tylko 15 zł i jest pobierana jednorazowo w momencie włączenia promocji, a żeby z niej skorzystać wystarczy mieć aktywne konto oraz posiadać środki pozwalające na pobranie opłaty.
Zobacz również
Autorem, realizowanej od ponad roku platformy „Dodajemy wolności Ci” i jej nowej odsłony jest agencja Brain. Film wyreżyserował Bartłomiej Ignaciuk, a wyprodukował dom produkcyjny TFP.
Spot reklamowy można zobaczyć na kanale Plus na YouTube.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing