Tomasz Kuisz, jako dyrektor ds. strategii danych, dołączył do zespołu data science Publicis Groupe, wspierającego klientów w rozwoju i transformacji ich biznesu poprzez wykorzystanie danych, technologii, analityki biznesowej oraz badań. Do głównych zadań nowego dyrektora ds. strategii danych w Publicis Groupe należeć będą między innymi:
- wsparcie klientów Publicis Groupe w zakresie budowania strategii rynkowych opartych o dane, tak aby przekształcać dane z informacji w wiedzę, która pomaga odpowiedzieć na bieżące i długofalowe wyzwania biznesowe marketerów;
- współpraca z globalną siecią Publicis Groupe w zakresie wykorzystywania i rozwijania na polskim rynku oferty Publicis People Cloud – globalnej platformy opartej na danych, służącej do identyfikacji źródeł wzrostu biznesu w różnych segmentach konsumenckich;
- rozwój Titan Data Engine – autorskiej infrastruktury technologicznej Publicis Groupe służącej do gromadzenia, przechowywania i zarządzania danymi, wykorzystywanymi w działaniach komunikacyjnych klientów, badaniach i analityce.
Tomasz Kuisz będzie raportował do Anny Sakowicz, chief data & analytics officera Publicis Groupe, i wspólnie z pozostałymi dyrektorami data science pokieruje dalszym rozwojem oferty strategicznej Grupy w obszarze danych.
Zobacz również
– Jak wynika z badań eMarketera, aż 87% marketerów uważa, iż dane są najbardziej niewykorzystanym zasobem w ich organizacjach. Chcemy wspierać naszych klientów w zmianie tego stanu rzeczy, dlatego data science jest jednym ze strategicznych filarów modelu Power of One, który rozwijamy w Publicis Groupe. Naszym głównym zadaniem jest stymulowanie wzrostu biznesu klientów Grupy poprzez spójne i strategiczne podejście do wykorzystywania danych w ich działaniach marketingowych, począwszy od identyfikacji obszarów wzrostu, poprzez przewidywanie efektów, po mierzenie skuteczności działań, które zasilamy wiedzą płynącą z danych. Jestem przekonana, że wieloletnie doświadczenie Tomka Kuisza w dziedzinie technologii digitalowych, narzędzi i platform służących do zarządzania danymi oraz jego szerokie spojrzenie na obszar data science w marketingu, będą dla nas i naszych klientów ogromnym atutem – mówi Anna Sakowicz, chief data & analytics officer w Publicis Groupe.
Tomasz Kuisz jest związany z branżą marketingową od kilkunastu lat. Rozpoczynał karierę w IPG Mediabrands, gdzie przeszedł przez ścieżkę od specjalisty planowania internetu po digital strategy directora. Przez niemal 10 lat pracował w GroupM, gdzie zbudował zespół struktury Xaxis, następnie poszerzył odpowiedzialność o nadzór nad zespołem Light Reaction, a przez ostatnie 2,5 roku był dyrektorem zarządzającym [m]Platform, łącząc wcześniej zdobytą wiedzę i doświadczenie w nadzorze nad ofertą w takich obszarach jak: programmatic & data marketing, performance marketing, native & content advertising, Google platforms & SEO, social media marketing & influencer marketing, creative, ad ops, data management platform & data strategies.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce