1. W marketingu internetowym najważniejsze są…
Mierzalne efekty.
2. Pierwszy projekt lub kampania, które dodały mojej marce skrzydeł, to…
Wydanym 8 lutego 1919 r. Dekretem Naczelnik Państwa Józef Piłsudski powołał do życia Pocztową Kasę Oszczędności – instytucję, która zapoczątkowała istnienie PKO Banku Polskiego.
Zobacz również
3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z jakim przyszło mi się zmierzyć, to…
Mam nadzieję, że wciąż przede mną.
4. Projekt marketingowy, z którego jestem najbardziej dumny, to…
Zmiana wizerunku PKO Banku Polskiego.
5. Kampania, której twórcom szczególnie zazdroszczę, to…
Serce i Rozum – pozytywna, inteligentna, śmieszna i zawsze na czasie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w e-marketingu, to…
Integracja. Po co to e-?
Słuchaj podcastu NowyMarketing
7. Działania, które są totalnie przereklamowane w e-marketingu, to…
Działania wizerunkowe.
8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…
Ciężka praca.
9. Swoje inspiracje czerpię z…
Z życia.
10. Gdybym miał sprzedawać polskie koszulki w Chinach, a miałbym nieograniczony budżet na działania e-marketingowe, to…
Nie sprzedawałbym polskich koszulek w Chinach.
11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że..
Lubię to.