1. W marketingu internetowym najważniejsze są…
Skuteczność i umiejętność szybkiej adaptacji w nieustannie zmieniającym się środowisku. Marketing jest jak surfing, łapiesz falę i powtarzasz na niej tyle cykli i trików, ile jesteś w stanie. Po latach treningu nawet z niewielkiej fali można wycisnąć sporo i dobrze się przy tym bawić 😉
2. Pierwszy projekt lub kampania, które dodały mojej marce skrzydeł, to…
Program lojalnościowy dla marki Konica-Minolta w 2006 roku, który przeznaczony był na rynek rosyjski. Zyskaliśmy nieocenione doświadczenie, ciekawe kontakty oraz japońskie referencje. Akcja była bardzo skuteczna i kreatywna. Żałuję, że wtedy nie myślałem o Cannes Lions 😉
Zobacz również
3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z jakim przyszło mi się zmierzyć, to…
Budowa rynku od zera, czyli bezustanne udowadnianie, że agencja interaktywna może mieć wiedzę, kompetencje i zasoby egzekucyjne, aby konkurować 360 z mocno osadzonymi w rynku agencjami marketingu offline. Dziś jest inaczej, choć jest w tej materii jeszcze sporo do zrobienia.
4. Projekt marketingowy, z którego jestem najbardziej dumny, to…
Doprowadzenie do kooperacji marek Cif i Bosch – dwóch korporacji, liderów rynku, a wszystko nie za sprawą decyzji centralnych, lecz z naszej inicjatywy. Łącząc budżety i kompetencje obydwu marek, wypracowaliśmy swoistą synergię działań. To ogromne wyzwanie, ponad 8 miesięcy przygotowań formalno-prawnych, prezentacji, zwieńczonej całoroczną aktywnością marketingową obejmującą TV, prasę, internet i działania w miejscu sprzedaży.
5. Kampania, której twórcom szczególnie zazdroszczę, to…
Branżowa zazdrość jest mi obca, natomiast jest wiele twórców których podziwiam. W marketingu najbardziej imponuje mi prostota i skuteczność. Trudno mi wskazać jednego twórcę …
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w e-marketingu, to…
More & more mobile w każdej postaci.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
7. Działania, które są totalnie przereklamowane w e-marketingu, to…
Mierzenie działań ilością lajków na FB 😉
8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…
Zaufanie oraz chęć korzystania z wiedzy i doświadczenia drugiej strony. W naszym przypadku to wystarczyło żeby zostać „Agencją Marzeń” marketerów.
9. Swoje inspiracje czerpię z…
Rozmów z fantastycznymi ludźmi, którzy mnie otaczają.
10. Gdybym miał sprzedawać polskie koszulki w Chinach, a miałbym nieograniczony budżet na działania e-marketingowe, to…
Nieograniczony budżet? 😉 Kupiłbym Chiny, dalej poszłoby gładko …
11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…
Tu nie ma rutyny, a każdy dzień przynosi nowe wyzwania. Jest ciężka praca, ale też ogromna satysfakcja.