Tomasz Piątkowski został szefem digitalu w GroupM

Tomasz Piątkowski, wieloletni manager z rynku e-reklamy, po dwuletniej przerwie wraca do GroupM. Jako chief digital oficer spółki będzie w jej zespole zarządzającym odpowiadał za rozwój oferty reklamy cyfrowej oraz technologicznego zaplecza GroupM.
O autorze
1 min czytania 2019-08-13

Tomasz Piątkowski dołącza do zespołu zarządzającego GroupM. Oznacza to powrót do mediowych struktur WPP po dwuletniej przerwie, podczas której Piątkowski wprowadzał na polski rynek i zarządzał oddziałem firmy analitycznej Meetrics.

Nowy szef digitalu w GroupM ma wzmacniać kompetencje technologiczne spółki i wdrażać nowe rozwiązania zakupowe w obszarze mediów cyfrowych. Będzie nadzorował pracę specjalistycznych marek GroupM, jak Xaxis (programmatic), Plista (reklama natywna), LightReaction (performance marketing) czy mSpark, skupiona na współpracy ze startupami z obszaru marketingu i technologii. Do Piątkowskiego będą raportowali szefowie wszystkich tych marek.

– Powrót Tomka to świetny news dla klientów MediaComu, Wavemaker i Mindshare. Technologiczne innowacje zawsze były oczkiem w głowie GroupM i cieszę się, że tej klasy fachowiec pokieruje kluczowym dla nas obszarem. Zważywszy na niepokój marketerów związany z przejrzystością zakupów cyfrowych mediów oraz kwestią brand safety, niezwykle cenne będą też kompetencje Tomka zdobyte w Meetrics – mówi Izabela Albrychiewicz, prezeska GroupM.

W najbliższych miesiącach GroupM wprowadzi m.in. nowe narzędzie z obszaru influencer marketingu, rozwija też ofertę programatycznego zakupu reklamy audio oraz CoPilot, czyli innowacyjny system zakupu programmatic w oparciu o uczenie maszynowe i sztuczną inteligencję.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Po powrocie Tomasza Piątkowskiego do GroupM, ze spółki odszedł Tomasz Kuisz, który przez ostatnie dwa lata kierował obszarem digital grupy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing