TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Tomasz Piątkowski został szefem digitalu w GroupM

Tomasz Piątkowski, wieloletni manager z rynku e-reklamy, po dwuletniej przerwie wraca do GroupM. Jako chief digital oficer spółki będzie w jej zespole zarządzającym odpowiadał za rozwój oferty reklamy cyfrowej oraz technologicznego zaplecza GroupM.
O autorze
1 min czytania 2019-08-13

Tomasz Piątkowski dołącza do zespołu zarządzającego GroupM. Oznacza to powrót do mediowych struktur WPP po dwuletniej przerwie, podczas której Piątkowski wprowadzał na polski rynek i zarządzał oddziałem firmy analitycznej Meetrics.

Nowy szef digitalu w GroupM ma wzmacniać kompetencje technologiczne spółki i wdrażać nowe rozwiązania zakupowe w obszarze mediów cyfrowych. Będzie nadzorował pracę specjalistycznych marek GroupM, jak Xaxis (programmatic), Plista (reklama natywna), LightReaction (performance marketing) czy mSpark, skupiona na współpracy ze startupami z obszaru marketingu i technologii. Do Piątkowskiego będą raportowali szefowie wszystkich tych marek.

– Powrót Tomka to świetny news dla klientów MediaComu, Wavemaker i Mindshare. Technologiczne innowacje zawsze były oczkiem w głowie GroupM i cieszę się, że tej klasy fachowiec pokieruje kluczowym dla nas obszarem. Zważywszy na niepokój marketerów związany z przejrzystością zakupów cyfrowych mediów oraz kwestią brand safety, niezwykle cenne będą też kompetencje Tomka zdobyte w Meetrics – mówi Izabela Albrychiewicz, prezeska GroupM.

W najbliższych miesiącach GroupM wprowadzi m.in. nowe narzędzie z obszaru influencer marketingu, rozwija też ofertę programatycznego zakupu reklamy audio oraz CoPilot, czyli innowacyjny system zakupu programmatic w oparciu o uczenie maszynowe i sztuczną inteligencję.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Po powrocie Tomasza Piątkowskiego do GroupM, ze spółki odszedł Tomasz Kuisz, który przez ostatnie dwa lata kierował obszarem digital grupy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing