Do zadań nowego prezesa będzie należało m.in. zwiększenie zasięgu sieci OOH.pl i poziomu komercjalizacji nośników reklamowych, a także pozyskanie nowych partnerów do współpracy w regionach. OOH.pl zarządza siecią ponad 5 tys. nośników reklamowych w miastach do 200 tys. mieszkańców, w których mieszka 27,5 mln Polaków. Obok billboardów, citylightów to m.in. ekrany multimedialne w punktach handlowych, pociągach i dworcach oraz nośniki reklamowe w komunikacji miejskiej.
– Outdoor się zmienia. Coraz częściej łączy świat offline z online i posiłkuje się nowymi technologiami. Ja ten świat doskonale rozumiem, dlatego z dużym entuzjazmem przyjąłem propozycję pokierowania OOH.pl. To jedna z niewielu firm w branży outdooru, która bardzo szybko się rozwija i która od początku działalności postawiła na technologie wykorzystując je m.in. do wynajmu i zarządzania kampaniami reklamowymi – komentuje Tomasz Sokół.
Zobacz również
Tomasz Sokół jest doświadczonym menedżerem od blisko 20 lat związanym z branżą reklamową. Specjalizuje się w marketingu cyfrowym. Posiada duże doświadczenie w planowaniu i realizacji strategii sprzedaży online z wykorzystaniem wszystkich dostępnych kanałów. Realizował także kampanie offline.
Zanim rozpoczął współpracę z OOH.pl pełnił m.in. obowiązki partnera zarządzającego Online Advertising Network, agencji należącej do grupy Cloud Technologies, specjalizującej się w Big Data marketingu. Był współzałożycielem firmy. Od 2011 r. odpowiadał w spółce za sprzedaż i działania new business. Za jego kadencji, firma z sukcesem przeszła transformację w ramach grupy kapitałowej, dostarczając produkty reklamowe w Internecie dla klientów końcowych i agencyjnych.
Wcześniej, przez blisko 7 lat pełnił również obowiązki kierownika biura reklamy w Wolters Kluwer Polska.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing