Cosmopolitan Twarda 4 reprezentuje kategorię światowej klasy prestiżowych budynków apartamentowych i obecnie jest jedynym funkcjonującym budynkiem tego typu w Warszawie. Kampania wizerunkowa opiera się na komunikacji wykorzystującej ambasadorów, którzy wpisują się kosmopolityczny charakter budynku. Do współpracy zaangażowano polskich artystów o międzynarodowej renomie – Tomasza Stańkę, Annę Marię Jopek i Radzimira Dębskiego.
„Cosmopolitan jest budynkiem będącym odzwierciedleniem nowoczesnego i aktywnego stylu życia na najwyższym poziomie w samym sercu dużego miasta. Został stworzony dla ludzi, którzy sami decydują o swoim życiu, szukają inspiracji w sztuce, muzyce czy architekturze. Żyją w ciągłym ruchu, nieustanie podróżują, czują się związani z kulturą i sztuką całego świata. Takimi ludźmi są właśnie Tomasz Stańko, Anna Maria Jopek oraz Radzimir Dębski i dlatego zaprosiliśmy ich do współpracy z nami” – powiedziała Karolina Kaim, prezes Tacit Investment.
Zobacz również
Działania obejmą media internetowe i drukowane – m.in. dzienniki oraz czasopisma biznesowe i lifestyle’owe. Kampania wystartowała w pierwszych dniach października i potrwa do początku listopada. Strategię komunikacji i koncepcję kreatywną przygotowała agencja VA Very Advertising, za wykonanie layoutów do prasy odpowiada agencja Change, a kreację do mediów internetowych przygotowała agencja CENTRAL PARK. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy STARCOM.